بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال که با رای کمیته انضباطی آخرین سال حضورش در فوتبال ایران را سپری می کند، در همان هفته اول لیگ خبرساز شد!

احضار کرارجاسم به دفتر مدیرعامل برای برخورد جدی

به گزارش قدس آنلاین، کرار جاسم که چندسالی است در فوتبال ایران حضور دارد و یکی از خبرسازترین بازیکنان بوده است، در هفته اول لیگ پانزدهم ترک عادت نکرد و بعد از دیدار استقلال برابر سیاه جامگان در مشهد بازهم حاشیه ساز شد و با بردن برخی اقوامش به داخل اتوبوس تیم باعث ناراحتی مسئولان تیم شد.

پس از این اتفاق او در تمرین روز یکشنبه استقلال هم شرکت نکرد تا حاشیه هایش در همین روزهای ابتدایی لیگ کامل شود. در حالی که پرویز مظلومی قول داده بود حاشیه های این بازیکن را کنترل کند اما همین هفته اول مشخص شد سرمربی آبی ها عملا از عهده این بازیکن پرحاشیه برنخواهد آمد.

به همین خاطر بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی پوشان قصد دارد کرار را به دفترش فرابخواند و به طور جدی با وی صحبت کند تا مشکلاتش در همین ابتدای فصل برطرف شود. این درحالی است که مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده اند بخشی از مطالبات وی را هم پرداخت کرده اند و بهانه مالی ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    بابا اینو اخراجش کنین از مملکت فوتبال ایرانو به مسخره گرفته ردش کنین بره پیراهن بزرگ استقلال به تن این بازیکن خیلی خیلی گشاده