قدس انلاین-قاانی:در بسته ویژه خبری امروز می توانید مطالبی درخصوص هشدارهادرباره وجود هروئین بر سر سفره ایرانی هاوترافیک درپایتخت انگلیس بخاطر یک پورشه و همچنین مراجعه افراد متاهل به سایت همسر یابی و.... را مطالعه کنید.

از"ترافیک بخاطرشستن پورشه"و"مراجعه‌ افراد متاهل به سایت‌ همسریابی"تا"هروئین برسرسفره مردم!"

ترافیک ‎به‎ خاطر شستن‎ پورشه!

یک میلیونرعربستانی که پورشه اش را برای شست و شو در یکی از شلوغ ترین خیابان های لندن قرار داده بود،نظم خیابان را بهم ریخت و ترافیکی را ایجاد کرد که منجر شد خودروهای دیگر از خط خود خارج شوند. صاحب پورشه که گویی تازه از عربستان به لندن رسیده بود و برای پاک کردن گردوخاک راه، پورشه اش را در این خیابان قرار داده بود، می توانست خودرو اش را در مکانی مناسب تر ببرد اما انگار تمایل زیادی داشت که در مکان عمومی و یکی از شلوغترین خیابان های لندن این کار انجام شود.

انتشار تصاویر مستهجن توسط یک کارگردان

کارگردان سریال پرطرفدار «نظم و قانون» به خاطر نگهداری و ترویج تصاویر مستهجن از کودکان بازداشت شد. مقامات ناحیه وتچستر نیویورک اعلام کردند که جیسون الکساندر کارگردان آمریکایی سریال «نظم و قانون» به خاطر جرم‌های مرتبط با هرزه‌نگاری از کودکان بازداشت شده است. الکساندر به ترویج و نگهداری تصاویر مستهجن از کودکان متهم شده است.
بر اساس خبرهای منتشر شده از مقامات قضایی، 24 جولای و پس از این که فعالیت‌های غیرقانونی از آدرس آی پی متعلق به این کارگردان رهگیری شد، تحقیقات درباره او شروع شده است. پس از آن که اجازه بازرسی از منزل الکساندر صادر شد، پلیس خانه او را جستجو کرد و در کامپیوتر شخصی و هارد اکسترنال او، فایل‌هایی از کودکانی کمتر از 16 سال یافت که برای هرزه‌نگاری از آنها استفاده شده بود.
حکم حبس 13 پزشک صادر شد

رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران از صدور حکم حبس برای ۱۳ جراح عمومی و زنان در طول یک سال گذشته خبر داد. رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران با تاکید بر اینکه جرائم این جراحان همگی پزشکی بوده است، اظهارداشت: حکم حبس این پزشکان بر اساس بررسی قصور آنها در کمیسیون های پزشکی و اعلام رای قاضی صادر شده است.

مراجعه‌ افراد متاهل به سایت‌ همسریابی!

دکتر مریم یوسفی درباره اثرات منفی سایت های همسریابی در جامعه اظهار می دارد که بر اساس تحقیقاتی که در بین برخی جوانان مخاطب سایت های همسریابی انجام داده ام آنها برای انتخاب همسر آینده سراغ این سایت ها نمی روند. با توجه به فرهنگ حاکم در جامعه فردی که برای انتخاب همسر در این سایت ها ثبت نام می کند فردی قابل اطمینان برای ازدواج دائم نیست.وی یکی از آسیب‌های این سایت ها در جامعه را افزایش روابط فرا زناشویی در میان مردان اعلام می کند و می‌افزاید: مردان ایرانی، زنان ثبت نام شده در این سایت ها را برای ازدواج دائم مناسب نمی دانند و اغلب مراجعه کنندگان به این سایت ها مردان متاهل هستند. افرادی که به دنبال روابط فرا زناشویی هستند بیشتر سراغ این سایت ها می روند زیرا به راحتی می توانند در آنجا برای خود همسر موقت پیدا کنند.

ساخت ویلا در محوطه تاریخی عصر آهن!

بخش‌هایی از محوطه تاریخی «زال تپه» متعلق به عصر آهن و اسلامی میانی به ویلا تبدیل شد.
درحالیکه یافته‌های فرهنگی به دست آمده در عملیات گمانه‌زنی زال‌تپه شهرستان فردیس استان البرز وجود استقرار در دو دوره، آهن و اسلامی میانی در این محوطه را به اثبات می رساند بخش‌هایی از این تپه تاریخی توسط مالکان اطراف تپه، متصرفان و متعرضان به بهانه‌ی ساخت باغ و ویلا مورد دخل و تصرف قرار گرفته است.

واردات روغن تفاله زیتون!

 مجری طرح زیتون وزارت جهادکشاورزی گفت: بر اساس گزارش های گمرک ایران و مشاهدات در بازار، عمده روغن های زیتون وارداتی به کشور کم کیفیت و روغن پومیس یا روغن تفاله زیتون است.وی تصریح کرد: روغن تفاله زیتون در کشورهای اروپایی و در همسایگی ایران در ترکیه، به قیمت نازل حدود 10 هزار تا 15 هزار ریال به کشور وارد می شود و در عمده فروشگاه های کشور به نام روغن پومیس که همان روغن تفاله زیتون است به فروش می رسد.

*مجوزدولت برای واردات 75 تویوتا هایلوکس 2700 سی سی

بر اساس مجوز بهمن ماه سال گذشته کابینه نیز مقرر شده بود ورود و ترخیص۵۰۰ دستگاه خودروی نجات تیپ ۲ با شاسی تویوتا هایلوکس با حجم موتور cc۲۷۰۰ و دو دیفرانسیل و ۲۰۰ دستگاه شاسی آمبولانس بنز اسپرینتر دو دیفرانسیل با سال ساخت ۲۰۱۴ بدون رعایت محدودیت حجم موتور، مجاز باشد.به گزارش صبحانه، یکی از مهمترین و پر واکنش ترین مصوبات دولت یازدهم، ممنوع کردن واردات خودروهایی با حجم موتور بیش از 2500 سی سی بود که با سر و صدا و بازتاب های زیادی نیز در جامعه و رسانه ها همراه شد.در این مصوبه مهم که شهریورماه سال 93 به تصویب کابینه رسید، خودروهای سواری با حجم موتور بالای (۲۵۰۰) سی قابل عرضه به بازار نبوده و صرفا امكان مرجوع نمودن به خارج از كشور را دارند. در بند دوم این ابلاغیه نیز تاکید شده است که ورود و ترخیص هرگونه خودرو سواری با استناد به مصوبات سالهای گذشته دولت، صرفا برای خودروهای با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و پایین تر مجاز است.اما دولت تاکنون استثنائاتی را نیز برای این دستور مهم خود در نظر گرفته است و به عنوان مثال، بر اساس مجوز بهمن ماه سال گذشته کابینه، مقرر شده بود ورود و ترخیص۵۰۰ دستگاه خودروی نجات تیپ ۲ با شاسی تویوتا هایلوکس با حجم موتور cc۲۷۰۰ و دو دیفرانسیل و ۲۰۰ دستگاه شاسی آمبولانس بنز اسپرینتر دو دیفرانسیل با سال ساخت ۲۰۱۴ بدون رعایت محدودیت حجم موتور، مجاز باشد.

*"هروئین" بر سر سفره مردم!

وزیر بهداشت نسبت به مصرف زیاد نمک در میان ایرانی‌ها واکنش نشان داد. او گفته مصرف نمک در کشور ما 3 الی 4 برابر کشورهای همجوار است و همین موضوع باعث افزایش سکته در جامعه می‌شود. شاید به نظر نیاید، اما خوردن نمک را برابر با هروئین دانسته‌اند. شهرام رفیعی‌فر –رییس اداره آموزش ارتقاء سلامت وزارت بهداشت- می‌گوید نمک، شکر و هروئین به‌عنوان سه سم سفید در جهان شناخته شده‌اند. این درحالی است که در ایران نمک بیش از هروئین جان مردم را می‌گیرد!
* از عکس یادگاری با یقه بسته تا عکس بالاتنه برهنه با برج ایفل!

پارسینه نوشت: عارف پوستین دوز ؛ فرزند نعمت ا.. پوستین دوز، مدیر عامل شرکت ملی مس ایران و مدیر عامل سابق گروه خودرو سازی سایپا اخیرا در صفحه شخصی خود عکسهای جالب و متنوعی از خود را منتشر کرده است.
از شغل این آقازاده اطلاعی در دست نیست.پوستین دوز پدر در آخرین روزهای کاری دولت احمدی نژاد، بازداشت شد  و دی ماه 92 آزاد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عدالت!!! IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    2 1
    چهره واقعی اطرافیان احمدی نژاد همینه و بس با پول مردم میرن تو اروپا برای یللی تللی خدا لعنتشون کنه