قدس آنلاین – رها واعظی: شرکت YotaPhone اعلام کرده است که راه اندازی گوشی YotaPhone ۲ در کشور ایالات متحده ی آمریکا لغو شده است.

لغو راه اندازی گوشی YotaPhone ۲ در ایالات متحده آمریکا

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوشی YotaPhone 2، یک گوشی هوشمند دو طرفه با صفحه نمایش 5 اینچی در روی بدنه ی گوشی و صفحه نمایش لمسی 4.7 اینچی در پشت بدنه ی گوشی می باشد.

این گوشی دارای پردازنده ی 2.2 گیگاهرتزی Snapdragon 800 با رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی است.

دوربین عقب این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 2.1 مگاپیکسل می باشد. این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید تولید می شود.

این گوشی که قرار بود در ماه آگوست منتشر شود، به دلیل لغو راه اندازی در آمریکا، رونمایی آن به تعویق افتاده است.

به تازگی راه اندازی این گوشی در ایالات متحده ی آمریکا لغو شده است و بنا به گزارشات رسیده، این گوشی تحت پوشش LTE قرار نمی گیرد.

تولید کننده ی این گوشی اعلام کرده است که شوک بزرگی به دلیل لغو راه اندازی این گوشی در آمریکا به کمپانی وارد شده است و این شرکت در هفته های اخیر ملاقات هایی را برای پیدا کردن راه حلی در خصوص رفع این مشکل هماهنگ کرده اند.

این شرکت اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی، برنامه های خود را برای راه اندازی این گوشی متوقف خواهد کرد و هنوز معلوم نیست که برای تولید YotaPhone 3 چه برنامه ریزی جدیدی خواهد داشت.

پیش از این اعلام شده بود که نسل سوم گوشی های YotaPhone دارای پردازنده هایی سریع تر و صفحه نمایش هایی با کیفیت بیش تر و رم قدرتمندتر خواهند بود و قطعا نازک تر طراحی می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.