هاآرتص در گزارشی ادعا کرد کتاب «فلسطین» رهبر معظم انقلاب، نابودی رژیم صهیونیستی را نشانه رفته است.

ادعاهای روزنامه صهیونیستی درباره کتاب رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری دانشجو  روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی ادعا کرد کتاب «فلسطین» رهبر معظم انقلاب، درباره چگونگی نابودی رژیم صهیونیستی است. در این گزارش همچنین ادعا شده است توصیه رهبر معظم انقلاب، نابودی یکباره رژیم صهیونیستی نیست؛ بلکه نابودی این رژیم باید از طریق جنگ کم‌شدت حادث شود و باید به مرور زمان، زندگی را برای صهیونیست‌ها دشوار کرد تا خود آن‌ها سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند. 

 
در این گزارش آمده است: در کتاب «فلسطین»، رژیم صهیونیستی غده سرطانی خوانده شده که نابودی آن به معنای از بین رفتن نفوذ و قدرت غرب در منطقه خاورمیانه است. به ادعای این گزارش، جلد این کتاب تصویری از هولوکاست را نشان می‌دهد؛  این در حالیست که تصویر واقعی جلد کتاب، نمایی از قدس شریف است.
 
 
 
با وجود این که کتاب «فلسطین» در دو نسخه فارسی و انگلیسی منتشر شده، روزنامه واشینگتن پست برای دستکاری در آن اقدام به ترجمه مجدد کتاب کرده است. این گزارش را فردی به نام «امیر طاهری» برای روزنامه واشینگتن پست نوشته که به دلیل ادعاهای دروغین در گذشته، فردی شناخته شده است.
 
کتاب مذکور در 416 صفحه نظرات رهبر معظم انقلاب را درباره مسئله فلسطین منعکس می‌کند. کتاب «فلسطین» بوسیله انتشارات انقلاب اسلامی به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر شده است. این کتاب، گذشته، حال و آینده فلسطین را از منظر روشنگرانه‌ی رهبر معظم انقلاب بررسی می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.