توضيحات تاج درباره برنامه ليگ وتغييرات دربي اصفهان

به گزارش قدس آنلاين، رییس سازمان لیگ می‌گوید داربی اصفهان به دلیل همزمانی با فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا تغییر می‌کند. مهدی تاج درباره جلسه‌ای که امروز با مسئولان فوتبال ایتالیا و چند تن از مدیران باشگاهی فوتبال ایران درباره صدور مجوز حرفه‌ای و بازاریابی برگزار شد، گفت:‌ جلسه بسیار خوبی بود؛ هر چند 4 – 5 مدیرعامل بیشتر نیامده بودند اما مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها حضور داشتند.

وی افزود: علاوه بر این درباره فسخ قراردادها صحبت شد و فسخ یک طرفه قراردادها مورد توجه قرار گرفت. این که یک مربی بگوید یک بازیکن را نمی‌خواهم باید صددرصد حق بازیکن پرداخت شود. هرچند مواردی وجود دارد که ایتالیایی‌ها گفتند در صورت رعایت آنها امکان فسخ وجود خواهد داشت. این در حالی است که باید بدانیم همواره بازیکنان وکلای بزرگی می‌گیرند و همین موضوع سبب می‌شود که باشگاه‌ها بعضا متضرر شوند.

رییس سازمان لیگ با اشاره به این که با برگزاری چنین جلساتی قصد داریم به استانداردها نزدیک شویم، بیان کرد: باید طبق قوانین فیفا بازیکن خارجی بگیریم و کار را پیش ببریم.

وی همچنین در پاسخ به این که شرایط قرارداد کی‌روش به چه صورت است که این همه در مرخصی به سر می‌برد، گفت: قرارداد کی‌روش را از نظر حقوقی نمی‌دانم اما باید به استانداردها نزدیک شویم.

تاج در ادامه به اعتراض یکی از مربیان لیگ در هفته اول اشاره کرد و گفت: این اعتراض باید توسط کمیته داوران پیگیری شود.

رییس سازمان لیگ همچنین در ارتباط با خاموشی برق ورزشگاه دستگردی و نیز حضور سه تیم در اهواز و روند برگزاری بازی‌های آنها عنوان کرد: اتفاق خاصی در ورزشگاه دستگردی افتاد. سایپایی‌ها دوست داشتند در تهران بازی کنند و با توجه به این که هنوز زمین اسلامشهر آماده نیست در دستگردی بازی کردند. درباره ورزشگاه غدیر اهواز نیز باید این ورزشگاه هرچه سریع‌تر آماده شود. ما سه تیم اهوازی در لیگ داریم که درباره استقلال اهواز باید بگویم آنها باید ورزشگاه دیگری غیر از غدیر را انتخاب کنند.

تاج درباره تغییر ساعت بازی سپاهان و ذوب‌ آهن گفت: با توجه به این که فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با داربی اصفهان همزمان شده است بنابراین ساعت داربی تغییر خواهد کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.