قدس آنلاین: فرماندار اصفهان گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت این شهرستان را بانوان تشکیل می دهند، برنامه ریزی برای این قشر درصدر برنامه های فرمانداری اصفهان قرار دارد.

برنامه ریزی برای بانوان اصفهانی در صدر برنامه های فرمانداری است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، فضل الله کفیل در جمع مشاوران و کارشناسان امور بانوان فرمانداری های استان اصفهان، افزود: حوزه امور بانوان استان بیش از پیش فعال شده و فرمانداری اصفهان نیز در این راستا گام بر می دارد.

وی وسعت زمین های کشاورزی شهرستان اصفهان را یکصد هکتار اعلام کرد و افزود: به رغم خشکسالی، با تدابیر دولت تدبیر و امید و مدیریت استان در فصل زراعی گذشته 60 درصد زمین های کشاورزی شهرستان اصفهان زیر کشت رفت.

فرماندار اصفهان هنر مجموعه های ستادی را برنامه ریزی مناسب برای رفع نیازها دانست و گفت: اگر موضوعات براساس نیازها مطرح نشود و در بررسی موضوعات، برنامه ریزی صحیحی جهت رفع نیازها انجام نشود، حل مشکلات در حد حرف باقی خواهد ماند.
وی اختلاف نظر و تبادل آرا را زمینه ساز رشد و شکوفایی دانست و گفت: جلسات دستگاه های اجرایی نباید به یک سخنرانی محدود شود بلکه باید چالش ها مطرح و پیگیری مطالبات برای رفع نیازها و برطرف شدن مشکلات با جدیت پیگیری شود.
کفیل بااشاره به اینکه 44 درصد جمعیت استان در شهرستان اصفهان مستقر است، گفت: از جمعیت چهار میلیون نفری استان، بیش از 2 میلیون نفر آن در شهرستان اصفهان مستقر هستند و پس از نایین، اصفهان با 16 هزار کیلومتر مربع بیشترین مساحت را دربین شهرستان های استان دارد.
وی یادآور شد: بیش از 70 درصد فعالیت دستگاههای اجرایی استان در شهرستان اصفهان انجام می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.