قدس آنلاین تبریز-تبریز: در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های تبریزی به مصاف یکدیگر می‌روند.

مصاف سرخابی‌های تبریز در هفته دوم لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید هر دو نماینده تبریز به نتیجه مشابهی دست یافتند.

تراکتورسازی در تبریز برابر نفت تهران بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت داده و گسترش فولاد هم در تهران برابر سایپا بدون گل متوقف و با یک امتیاز به تبریز بازگشت.
هر دو تیم تبریزی در هفته اول در امر گلزنی ناکام بودند، اما گلی هم از دروازه این تیم‌ها عبور نکرد و گلی از حریفان خود دریافت نکردند.
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) مهمان تیم گسترش فولاد است.
این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تراکتورسازی که از لحاظ نفرات به کلی دگرگون شده است به دنبال پیروزی است تا در صف مدعیان قرار گیرد، اما هدف‌گذاری گسترش فولاد نیز قرار گرفتن در نیمه اول جدول بوده و قطعا این تیم نیز برای کسب امتیاز به مصاف حریف نامدار خود می‌رود.
مضاف بر اینکه در تیم گسترش فولاد چند بازیکن سابق تیم تراکتورسازی حضور دارند که برابر تیم سابق خود انگیزه‌های فراوانی داشته و می‌خواهند خود را ثابت کنند که می‌توان به مهدی کیانی و محمد ابراهیمی اشاره کرد. ضمن اینکه هدایت گسترش فولاد برعهده فراز کمالوند است که در سال‌های گذشته در تیم تراکتورسازی موفق عمل کرده و این تیم را بعد از هفت سال به لیگ برتر بازگرداند.
دو تیم سابقه 5 بازی رسمی را برابر هم دارند که سهم تراکتورسازی دو برد بوده و گسترش فولاد نیز در جام حذفی برابر همشهری خود به پیروزی رسیده و دو بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.
آخرین بازی دو تیم در اردیبهشت امسال و در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار شد که به تساوی یک بر یک انجامید.
دربی فوتبال تبریز روز جمعه 16 مرداد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.