قدس آنلاین - رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی تولیدات دامی گفت: گران شدن محصولات وتولیدات در داخل کشور یک رشد ناهمگون وسرطانی است.

  کاهش هزینه های تولید جدیت می خواهد

به گزارش قدس آنلاین مجتبی مزروعی در این همایش که در هتل پارس مشهد برگزار شد اظهار داشت: در داخل کشور نباید از گران شدن محصولات و تولیدات خوشحال شویم زیرا این یک رشد ناهمگون وسرطانی است بنابراین باید برای کاهش هزینه های تولید برنامه ریزی و جدیت نماییم.

مجتبی مزروعی ادامه داد: مصرف شیر در کشور یک چهارم مصرف جهانی است و این یک فاجعه است زیرا سلامت ، رشدو توسعه جامعه در گرو تغذیه سالم اعضای آن جامعه است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ما با تمام توان مدافع تولید هستیم و باید  در جهت ارتقاء ضریب تولید کار کنیم و بسرعت زیر ساختها را در واحد های تولیدی اصلاح نماییم تا هزینه های تولید کاهش پیدا کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: بایداز تمام ظرفیتهای تولید استفاده کنیم تا کیفیت، فروش وتنوع  را در محصولات کشاورزی افزایش دهیم.
او با اشاره به محدودیت منابع آبی در کشور گفت: آب از منابعی است که در آینده، تولید متاثر از آن خواهد بود وما باید تلاش کنیم تا با بهره وری بالای از آن، تولیدات و محصولاتمان را افزایش دهیم.
وی در خصوص مسائل بازرگانی کشاورزی بیان کرد: باید شرائطی فراهم شود تا محصول  تولیدکنندگان  با برند  ونام اصلی خودشان وارد میدان رقابت شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر" افزایش  دانش و تخصص  تولید کنندگان وبهره برداران" با استفاده از ظرفیتهای  آموزشی  تاکید کرد.

وی همچنین تصریح کرد که باید برای تولید پایدار برنامه ریزی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.