قدس آنلاین: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، هدف همه گروه های سیاسی را انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی را یادآور شد.

هدف همه گروه های سیاسی، انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی شب گذشته در اولین روز برگزاری هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشکده پزشکی مشهد، سخنان خود را با تصمیم گیری درست و نادرست که منجر به خیر و شر عاقبت انسان می شود آغاز کرد و افزود: قدرت تعقل یکی از بزرگ ترین نعمت هایی است که از جانب خدا به بنده اش داده شده است و تفکر انسان عبادتی بزرگ محسوب می شود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت و توسعه کشور هستیم این موضوع نتیجه استفاده درست از قدرت تعقل انسان هایی است که همواره از تفکر خود به خوبی بهره برده اند.

نائب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی گروه های سیاسی متعددی از جمله حزب جمهوری اسلامی با افراد شایسته در حوزه سیاسی فعالیت داشتند تصریح کرد: هیچ کدام از آنها تعصب شدیدی نسبت به دوره های مختلف انتخابات و انتخاب یک شخص از اعضای خود را نداشتند و توجه همه آنها به انتخاب فرد اصلح در انتخابات بود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام الیته به این موضوع نیز اشاره کرد که اگر فردی برای رسیدن به اهداف و منافع شخصی خود در انتخابات از سمت اصولگرایان شرکت کند هم گناه انجام داده است و هم عضو اصولگرایان نیست.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد:  اصولگرایان با هدف خدمت به مردم و نظام با یاری دین و پیروی از ولی‌ فقیه به وظایف خود عمل کنند و بدانند که  وحدت میان اصولگران مهمترین پیروزی است.

اهمیت برگزاری دوره های جامع اسلامی مخصوص دانشجویان

اما دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور که قرار بود گزارشی از فعالیت های یک ساله این اتحادیه را ارائه دهد سخنان خود را با فشارهایی که با روی کار آمدن دولت یازدهم برای تشکل های سیاسی ایجاد شده است شروع کرد و افزود: این فشارها که بیشتر توسط وزارت خانه های علوم و بهداشت صورت می گرفت باعث ایجاد اختلاق میان گروه ها بود زیرا این دو وزارتخانه، تشکل های سیاسی دانشگاه ها را نماینده رسمی از جانب دانشجویان در نظر نداشتند.

علی پهلوان یکی از مهمترین مشکلات مربوط به این اتحادیه را نبود هدف یکسان برای دفاتر سطح کشور دانست و بیان داشت: سلسله نشست ‌هایی با شخصیت ‌های نام آورسیاسی، انتشار 6 شماره از نشریه موج، برگزاری جشنواره شهید آیت، مطالعات مختلف سیاسی، جلوگیری از بسته شدن نشریات دانشگاهی تشکلی، هماهنگی اساتید برای دفاتر مختلف با رویکرد فعالیت‌های سیاسی مدون و منظم، برگزاری همایش‌های مختلف سراسری، دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی در قم از جمله اقداماتی بوده که در یک سال گذشته انجام شده است.

او از تحریف اندیشه های امام (ره) که توسط دشمنان انجام می شود به شدت اعتراض کرد و گفت:  برگزاری مجدد دوره‌ های جامع آموزش اسلامی می تواند با این تحریف ها مقابله کند.

به گفته دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور، کمپینی که با رویکرد حمایت از اجرای حکم مهدی هاشمی با تشکیل شده است، حاوی امضای 570 نفر از اعضای این اتحادیه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.