قدس آنلاین - استاندار خراسان رضوی گفت: برای انتقال ارزشهای نظام به نسلهای بعد آنگونه که باید کار نکردیم و از همین رو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید متولی انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل های بعد باشد.

باید فضا را برای حضور همه سلایق و جناه ها در انتخابات آماده کنیم

به گزارش قدس آنلاین علیرضا رشیدیان صبح امروز در نشست اعضای شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با استاندار به مناسبت سالروز تاسیس این شورا  ضمن اظهار مطلب فوق افزود: انقلاب اسلامی با یاری خدا آغاز شد و با حمایت  مردم  به ثمر نشست لذا برای تداوم آن نیازمند ادامه حضور مردم هستیم.

وی خاطر نشان کرد : آنچه انقلاب را در برابر مخالفان حفظ کرد حمایت و حضور مردم در عرصه اجتماع  بود و از آنجا که نظام ما ریشه مردمی دارد , حرکت های مردمی که به نام انقلاب می خواهد صورت بگیرد باید فراتر از سلایق سیاسی باشد.

او افزود : از افتخارات ما این است که نظام جمهوری اسلامی ایران بدون نمایش قدرت و نیاز به سلاح شکل گرفت . چنانکه مدرسان آکادمیک انقلاب های جهانی وقتی به تشریح "انقلاب جمهوری اسلامی ایران" می پردازند همیشه بر این امر اذعان دارند که انقلاب ما انقلابی نرم و مردمی بود که توسط بنیانگذار آن بدون توسل به گروه های نظامی و خشونت و استفاده از سلاح به پیروزی رسید. لذا آنچه ما را قدرتمند کرده ولایت مقام معظم رهبری و حضور مردم است.

استاندار خراسان رضوی ضمن تقدیر از عملکرد شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یادآور شد : از آنجا که تولیت آستان قدس رضوی برکت و فرصتی برای انقلاب محسوب می شوند باید در حرکتهای مردمی از حمایت ایشان بهرهمند شویم .

او تاکید کرد: در این خصوص شورا می تواند با توجه به نقش محوری آیت الله واعظ طبسی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری  در استان برای همدلی و تمرکز بیشتر حرکت های شورا مستفیض شود.

رشیدیان با اشاره به نزدیک شدن به دهه کرامت و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان اظهار داشت:دولت بر آن است که انتخابات به صورت مردمی برگزار شود و لذا بر ما تکلیف است فضا را به دور از هر گونه سو استفاده در تجمعات برای حضور تمام سلایق آماده کنیم.

او در این خصوص یادآور شد: با وجودیکه تمام سلایق سیاسی و جناه ها برای دولت محترم هستند اما باید مراقب بود تا سلایق و جناه ها در تبلیغات چنان عمل نکنند که اصل موضوع کم رنگ شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن تشریح عملکرد شورا به صورت نظام مند, عدم گرایش به جهت گیری های سیاسی را از افتخارات شورا عنوان کرد وگفت: در انتخابات مجلس و خبرگان هم طبق سنوات گذشته و طبق بخشنامه ای که ابلاغ خواهد شد بناست بدون وابستگی های سیاسی شوراهای همه استان های کشور عملکردی یک سان داشته باشند .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سلطانی با اشاره به افتخارات شورا در سالهای گذشته به نقش شوراهای تبلیغات اسلامی در خاموش کردن فتنه های سالهای 78 و 88 اشاره و بیان کرد: ریختن آب بر آتش فتنه گران در این دو واقعه با اجتماع بزرگ مردمی و هماهنگی های شورا صورت پذیرفت و افتخار ما این است که در این دو فتنه در محوریت مقام معظم رهبری و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی گام برداشتیم.

وی علاوه بر این تجمع مردمی در پیشگاه امام رضا (ع) مصادف با 25 شوال سالروز شهادت امام صادق (ع), گلباران حرم مطهر مصادف با تولد حضرت معصومه و روز دختر و نیز روز ولادت امام حسن (ع) را از برنامه های پیش روی شورا عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.