بر اساس مصوبه امروز شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» بعد از اکران «مزارشریف» در سینما استقلال اکران می شود.

«پدر آن دیگری» بعد از «مزارشریف» اکران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد مصوبه امروز این شورا به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: در جلسه امروز دوشنبه دوازدهم مرداد ماه شورای صنفی نمایش تنها قرارداد فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدلله صمدی در گروه سینمایی استقلال بسته شد.

فرجی تاکید کرد: «پدر آن دیگری» بعد از فیلم «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده در گروه سینمایی استقلال اکران می شود.

«پدر آن دیگری» آخرین اثر از یدالله صمدی نویسنده و کارگردان سینما است. حسین یاری، هنگامه قاضیانی، اکبر عبدی، جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور از جمله بازیگران فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی به نام شهاب در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس‌هایی از دوران کودکی، خاطرات آن روزها را از نظر می گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی توجهی خانواده و سرکوفت های پدرش مبنی بر این که خنگ است تصمیم می گیرد صحبت نکند. از همین روز تا سن مدرسه همگان گمان می بردند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست تا اینکه روزی مادربزرگ پی به راز شهاب می برد...

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.