سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به تحولات اخیر در استان عدن اعلام کرد ارتش و کمیته‌های مردمی به‌زودی عملیات بزرگی را اجرا خواهند کرد که معادلات را تغییر خواهد داد.

 ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به‌زودی معادلات را تغییر خواهند داد

محمد عبدالسلام در ادامه گفت‌وگو با تلویزیون یمنی «المسیره» گفت: «نیروهای متجاوزی که از جریان‌های مختلف از جمله "القاعده" در چند کیلومتری عدن و نیز مناطق تحت اشغال آنها تجمع کرده‌اند، همچنان تحت کنترل آنها (ارتش و کمیته‌های مردمی) است و در جریان نفوذشان به برخی مناطق، ارتش و کمیته‌های مردمی خسارت‌های سنگینی به آنها وارد کردند».

عبدالسلام گزارش‌های رسانه‌های دشمن درباره سیطره بر یک‌سوم «العند» در استان لحج را تکذیب کرد.

سخنگوی جنبش انصارالله خاطرنشان کرد که حمله دشمن به عدن و دست و پا زدن‌های آن در این نبرد پس از حصول توافق با رهبران ارشد جنبش جنوب که به‌نفع مسئله جنوب است، صورت گرفت. آنچه دشمن در عدن به آن اقدام می‌کند تلاش برای پاک کردن و از بین بردن مسئله جنوب است.

وی تأکید کرد که انصارالله بارها اعلام کرده است که حضور نیروهای آن در عدن و استان‌های جنوبی به‌ضرر جنوبی‌ها و مسئله آنها تمام نمی‎‌شود بلکه در راستای حفاظت از کشور در برابر تحرکات القاعده است که کسی نمی‌تواند منکر آن باشد.

این سخنگو درباره گام‌های استراتژیک تصریح کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی به‌زودی عملیات بزرگی را اجرا خواهند کرد که روند این نبرد را به‌صورت کلی تغییر خواهد داد. هرچقدر که این نبرد طولانی شود، آنها اجازه هیچ‌گونه گسترش به‌نفع القاعده و اقدامات آن برای ارتکاب جنایات علیه مردم یمن را نخواهند داد.

سخنگوی جنبش انصارالله از مردم یمن و جریان‌های مختلف خواست در همه استان‌ها با تمام قدرت از ارتش و کمیته‌های مردمی در مقابله با تجاوز، حمایت کنند.

انتهای پیام/*

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.