دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در اروپا گفت: انجمن اسلامی دانشجویان وابستگی به جناح سیاسی خاصی ندارد.

انجمن اسلامی دانشجویان وابستگی به جناح سیاسی خاصی ندارد

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی تصریح کرد: نامه ایشان به جوانان اروپایی و آمریکایی در داخل کشور چندان مورد تبیین قرار نگرفته و باید زمینه این مسئله فراهم شود.

دبیر انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایران در اروپا با بیان اینکه هم اکنون تشکل‌های دانشجویی بسیاری در اروپا وجود دارد گفت: خوشبختانه تشکل انجمن اسلامی دارای کارنامه بسیار خوب و روشنی دارد و این نیز به برکت استفاده از فرمایشات امام(ره) و رهبری گرانمایه بوده است.

وی از وجود اختلاف سلیقه‌های بسیار در بین اعضای انجمن اسلامی خبر داد و گفت: اختلاف سلیقه در همه مکان‌ها و گروه‌ها وجود دارد اما این موضوع حائز اهمیت است که این اختلاف سلیقه‌ها به هیچ عنوان بر روند فعالیت‌ها تاثیری نگذاشته است.

کنعانی تاکید داشت: در طی بحث‌هایی اعلام شده است که انجمن اسلامی منتسب به رهبری است در صورتی که باید با صراحت اعلام کنم که ما هیچ وابستگی به جناح و حزب خاصی نداریم و تنها چیزی که از رهبری نصیب می‌شود عنایات و حمایت‌های ایشان است.

دبیر انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایران در اروپا از نیاز به یک باز تعریف انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی خبر داد و گفت: قطعا برای معرفی اسلام و جمهوری اسلامی به جوانان جهان باید با یک سازکار جدید اهداف انقلاب را برای مردم جهان بازتولید کنیم.

وی از برقراری ارتباط با بومی‌های کشورهای اروپایی خبر داد و گفت: قطعا برقراری ارتباط با بومی‌های کشورهای اروپایی می‌تواند در روند ترویج فرهنگ اسلامی در جهان به ویژه اروپا تاثیر بسزایی بگذارد.

کنعانی تصریح کرد: مهمترین پروژه آینده انجمن اسلامی تربیت مدیران برای اعمال مدیریت در داخل و خارج از کشور است.

دبیر انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایران در اروپا با بیان اینکه ما به دنبال نوآوری و شناسایی آن هستیم گفت: ما خود را خادم نظام می‌دانیم و قطعا برای رفع دغدغه‌های جمهوری اسلامی ایران تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپایی تاکید داشت: وظیفه اصلی ما تبیین نامه مقام معظم رهبری است و از طرفی نیز از دستگاه‌های داخلی کشور و خارجی مرتبط با ایران انتظار داشتیم تا پوشش بیشتر و بهتری از ارسال این نامه به عمل می‌آوردند.

کنعانی عنوان کرد: در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با پیچ تاریخی باید تاکید کنم که این یک پیچ فیزیکی نیست و نقش ایران نیز در روند فعالیت و شکل گیری این پیچ بسیار زیاد است.

دبیر انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایران در اروپا با بیان اینکه امروزه با چالش تنفرسازی از اسلام مواجه هستیم گفت: این فاز جدیدی است که استکبار جهانی به آن دست زده و از طرفی دیگر نیز چشم تمامی رسانه‌های دنیا را به ما جلب کرده پس باید از این ظرفیت رسانه‌ای استفاده کنیم و چهره‌های رحمت و عطوفت اسلام را به جهانیان نشان دهیم.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.