قدس آنلاین- ایلام: رئیس پلیس راه ایلام گفت: یک حادثه رانندگی در محور مهران – ایلام ۶ کشته و مجروح برجای گذاشت.

۶ کشته و مجروح در تصادف مرگبار در محور مهران - ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه در پي اعلام يک حادثه رانندگي در محور مهران به سمت ايلام، پليس راه بلافاصله در محل حضور يافت، اظهارداشت: پس از حضور پليس در محل حاثه مشخص شد که در اين حادثه رانندگي يک دستگاه خودرو سمند با يک دستگاه خودرو پرايد به شدت برخورد کرده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دو تن از سرنشينان سمند به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و چهار نفر ديگر مجروح، که توسط يگان هاي امدادي به مراکز درماني انتقال يافتند، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسي مي باشد که نتيجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راه ایلام با تأکید بر اینکه رانندگان از رانندگی در هنگام عصبانيت، خستگي و عدم تمركز حواس پرهیز کنند، بیان داشت: رانندگان از مواردي كه موجب غفلت و حواس پرتي آنان در رانندگي مي شود پرهيز كرده و با دقت بسیار در جاده ها تردد کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

توقیف پی کی با 21 میلیون ريال خلافی

سرهنگ محسن ناصری همچنین از توقيف يکدستگاه خودرو پي کي با بيش از 21 ميليون ريال خلافي خبر داد و خاطرنشان ساخت: ماموران گشت پليس راه در محورهاي مواصلاتي استان يکدستگاه خودرو پي کي را به علت انجام تخلفات رانندگي توقيف کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از استعلام پلاک خودرو از سيستم مشخص شد خودرو داراي بيش از 21 ميليون ريال خلافي است، بیان داشت: اين خودرو جهت سير مراحل قانوني روانه پارکينگ شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.