۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
کد خبر: 299949
اخبار ويژه / واکنش رسایی به توقیف ۹دی

تلاش مشترک اسراییل وعربستان علیه ایران

تسنیم: مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین پژوهش خود از نزدیک شدن ریاض و تل‌آویو با هدف جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت بزرگ در جهان خبرداد. در این مطالعه جدید فاش شده که اسراییل در سیاست صدور سلاح خود به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، نرمش بسیاری به عمل آورده است، حتی تل‌آویو تصمیم گرفته از این پس با تلاشهای آمریکا برای فروش سلاح به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، مخالفتی از خود نشان ندهد.

 

تعقیب هکر داعش از سوی آمریکا

افکارنیوز: «جنید»، مغز الکترونیک و هکر معروف داعش در حال حاضر تحت تعقیب پنتاگون است. این هکر ۲۱ ساله انگلیسی تبار گروه تروریستی داعش، سومین فردی است که در «فهرست ترور»پنتاگون قرار دارد. «جان داعشی»، قاتل گروگانهای داعش و «ابوبکر البغدادی»، رهبر این گروه تروریستی نیز در این فهرست قرار دارند.

 

یک نظر سنجی جالب در ایران

عصرایران: برنامه تلویزیونی پایش، در اقدامی جالب در پرسش نظرسنجی خود اولویت همکاری خودروسازان ایرانی با خودروسازان خارجی را به نظرسنجی گذاشت. در این نظرسنجی، 64 درصد از شرکت کنندگان این برنامه تلویزیونی، خودروسازان آلمان را به عنوان اولویت خودروسازان ایرانی برای عقد قرارداد انتخاب کردند.

 

انهدام باند اشرار مسلح در خاش

قدس آنلاین: فرماندار شهرستان خاش از انهدام باند مخوف اشرار مسلح در خاش خبرداد.

محمداکبر چاکرزهی افزود: اشرار و سارقان مسلح در ماه قبل نظم و امنیت شهر را بر هم زده و آرامش و آسایش را از شهروندان سلب کرده بودند.

 

ورود صنعت دفاعی ایران به بازارهای جهانی

فارس: سردار سیدمهدی فرحی، معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع گفت: تحویل به موقع محصول و کیفیت بالا، مهمترین اصل در وزارت دفاع برای تولید تجهیزات است و با قدرت در حال ورود به بازارهای جهانی هستیم.

 

واکنش رسایی به توقیف 9دی

فرارو: رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس در صفحه شخصی اینستاگرامش درخصوص توقیف هفته‌نامه اش توسط هیأت نظارت بر مطبوعات نوشت: شنیدن خبر توقیف هفته نامه 9 دی در دولت روحانی، خبرعجیبی نیست. این دولت نشان داده که بسیار کم‌تحملتر از یک دولت مدعی انتقادپذیری است.

 

امید به خارجی ها اشتباه است

مهر: کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به سفر هیأتهای غربی به ایران و رفتارهای هیجان زده نسبت به این سفرها، گفت: نگاه به خارج برای ایجاد تحول اقتصادی یک نگاه رؤیاگونه است و شاید هیچ‌گاه تحقق پیدا نکند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.