۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
کد خبر: 299959

عامل جنایت در کبابی از سوی قضات دادگاه جنایی تهران به قصاص نفس-اعدام- محکوم شد.

قصاص برای عامل جنایت در کبابی

به نوشته ایران،هفتم بهمن ماه سال 92 مأموران پلیس در جریان یک جنایت خونین در کبابی قرار گرفتند. تیم جنایی با حضور در محل جنایت با پیکر بی‌جان مرد جوانی روبه‌رو شد که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. عامل جنایت نیز که در صحنه بود از سوی کارآگاهان پلیس بازداشت شد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد که قربانی مصطفی نام دارد و کارگر مغازه کبابی بوده است.

صاحب مغازه کبابی که نظاره‌گر جنایت خونین بود در تحقیقات به مأموران گفت: ‌مصطفی چند سالی بود که در مغازه‌ام کارگری می‌کرد تا اینکه شش ماه پیش عبدالله متهم به قتل نیز به عنوان کارگر در مغازه مشغول به کار شد. صبح امروز مصطفی و عبدالله با هم سرگرم پوست کندن پیاز بودند که ناگهان بین آنان بر سر نظافت کبابی مشاجره درگرفت و با هم گلاویز شدند.

عبدالله با چاقو مصطفی را زد. قاتل وقتی دید که هیچ راه انکاری ندارد به قتل مصطفی اعتراف کرد. صبح دیروز عبدالله در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی عبداللهی و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت. در ابتدای محاکمه خانواده مصطفی خواهان قصاص قاتل پسرشان شدند.

عبدالله در دفاع از خود گفت: صبح روز حادثه وقتی سرگرم پوست کندن پیاز بودیم، بر سر نظافت مغازه کبابی بین من و مصطفی مشاجره لفظی در گرفت و مصطفی به من حمله کرد. چاقویی که دستم بود، نفهمیدم که به کجای مصطفی اصابت کرد فقط دیدم او خون‌آلود است باور کنید قصد کشتن وی را نداشتم ناخواسته دستم به خون دوستم آلوده شد. حالا هم تقاضای عفو و بخشش دارم.

بنابر این گزارش، با اعترافات این قاتل سه قاضی عالیرتبه با هم وارد شور شدند و عبدالله را به قصاص نفس محکوم کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.