نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از انجام رایزنی های لازم جهت رشد میزان تسهیلات مسکن به ۱۲۰ یا ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: کنترل تورم و جلوگیری از جهش قیمتی در بازار مسکن لازمه خانه دار شدن مردم با وام ۸۰ میلیون تومانی است.

زمزمه افزایش وام مسکن به ۱۵۰ میلیون تومان
   
 

حمدرضا رضایی کوچی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،از انجام رایزنی های لازم جهت رشد میزان تسهیلات مسکن به 120 یا 150 میلیون تومان خبرداد و گفت:افزایش تسهیلات مسکن باید با کنترل تورم و جلوگیری ازجهش قیمتی در بازار همراه باشد.

 

کنترل تورم لازمه عملیاتی شدن طرح خانه دارکردن مردم با وام 80 میلیونی

نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر استقبال گسترده مردم برای ثبت نام دریافت وام مسکن، افزود: طبق گفته وزیر راه و شهرسازی روزانه 300 متقاضی برای ثبت نام وام ازدواج داریم که اگر دولت بتواند به کنترل تورم بپردازد و ارزش پول طی زمانی که پول به عنوان سپرده نزد بانک ها است کاهش نیابد طرح خانه دارکردن مردم با وام 80 میلیونی مسکن قابل عملیاتی است.

 

قرار است که سهم دولت در خانه دارکردن مردم بیشتر شود

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه قیمت مسکن باید کنترل شود، تصریح کرد: در صورت رها کردن بازار مسکن به حال خود و با جهش نرخ آن کسی با 80 یا 100 میلیون تومان تسهیلات خانه دار نخواهد شد.

وی ادامه داد: هر چند که در حال حاضر برای خانه دار شدن مردم با وام مسکن نیمی از سهم را دولت و نیم دیگر را مردم متقبل می شوند اما قرار است که سهم دولت در خانه دار کردن مردم بیشتر شود به گونه ای که با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده این سهم به 120 یا 150 میلیون تومان افزایش یابد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه درحال حاضر رکود در بازارمسکن حاکم است،تاکید کرد: ایجاد ثبات در بازار مسکن جهت خانه دار شدن مردم باید اولویت وزارت راه وشهرسازی باشد./

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.