۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 300040
گلايه منصوريان ازمديران باشگاه نفت

به گزارش قدس آنلاين، سرمربی نفت تهران در نامه ای که 20 روز قبل به مدیرعامل این باشگاه داده، خواهان تنظیم قراردادش شده است. 

 علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران در نامه ای به مدیرعامل باشگاه نفت تهران که 20 روز قبل و پیش از آغاز لیگ برتر نوشته شده، خواهان مشخص شدن تکلیف قراردادش شد. با اینکه قنبرزاده این نامه را گلایه آمیز توصیف نکرده بود اما به نظر می رسد سرمربی نفت دل خوشی از وضعیتش در این باشگاه ندارد. 

منصوریان در نامه ای خطاب به قنبرزاده نوشت: 

«جناب آقای مهندس قنبرزاده

ریاست محترم باشگاه نفت تهران

احتراما همانطور که مستحضر هستید قرارداد اینجانب به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت تهران دوساله و باشرط توافق مالی در سال دوم 94-95 بوده است. حال با توجه به نزدیک شدن به شروع مسابقات لیگ برتر با وجود منعقد شدن قرارداد کلیه اعضای کادرفنی، پزشکی، اجرایی و تدارکات و همچنین بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران توافقی برای تنظیم قرارداد اینجانب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی نشده است. همانطور که اطلاع دارید بنده به عنوان سرمربی با تصمیم احساسی و نه منطقی از تاریخ 7/3/94 بدون داشتن هیچگونه قراردادی شروع به کار کرده و علی رغم اینکه در روزهای گذشته پیشنهاد کتبی خود را ارائه داده ام، هیچگونه قراردادی از سوی باشگاه تنظیم نشده است. 

لازم به توضیح است که با توجه به شرایط خطی و اصول حرفه ای مربیگری سعی در نشان دادن آرامش و تمرکز خود و تیم دارم اما در واقع هیچ گونه آرامش خاطر و تمرکز جهت ادامه کار ندارم لذا بدینوسیله احتراما تقاضا دارم تا قبل از بازی تراکتورسازی قرارداد حرفه ای خود را به عنوان سرمربی منعقد کرده تا با آرامش خاطر بیشتر در ادامه راه جهت اهداف بلند خود و باشگاه نظام مند نفت قدم بردارم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.