۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 300075

قدس آنلاین – رها واعظی: منتقدان تکنولوژی هشدار دادند که باتری تبلت Nvidia Shield به علت داغ شدن بیش از حد، ممکن است دچار آتش سوزی شود.

احتمال آتش گرفتن باتری تبلت Nvidia Shield

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، فروش تبلت Nvidia Shield، از ماه ژوئن سال 2014 آغاز شد، اما منتقدان این شرکت پس از استفاده از آن، به کاربران هشدار دادند که استفاده از این تبلت به خاطر مشکلاتی که در باتری آن وجود دارد، توصیه نمی شود.

چندی بعد، Nvidia در فراخوانی رسمی اعلام کرد که باتری این تبلت به علت داغ شدن زیاد، احتمال دارد دچار آتش سوزی شود، پس کاربران در زمان استفاده از آن دقت کنند.

پس از آن Nvidia برای دستگاه های خود، به روزرسانی جدید نرم افزاری قرار داد تا از آتش گرفتن دستگاه ها جلوگیری کند.

البته انجام این کار، برای باتری قابل اشتعال این تبلت، چندان موثر واقع نشد و در واقع تنها یک حرکت تبلیغاتی برای آرام کردن کاربران بود.

در سال گذشته، Nvidia اعلام کرده بود که تبلت Shield برای علاقمندان به بازی ساخته می شود و دارای یک کارت گرافیک Nvidia Tegra K1 Kepler به همراه پردازنده ی 2.2 گیگاهرتزی ARM Cortex A15 می باشد و دارای خروجی گرافیکی برای اتصال به کامپیوترهای شخصی با قابلیت نمایش ویدیوهای 4K می باشد.

هرچند این تبلت، چنین ویژگی هایی را دارا بود، اما داغ شدن بیش از حد آن باعث می شود که علاقمندان به بازی با تبلت نتوانند از این سیستم برای بازی استفاده کنند و ظاهرا برای پیش گیری از هرگونه رسوایی در این کمپانی، هشدار داده شده است که احتمال آتش گرفتن دستگاه وجود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.