قدس آنلاین- ایلام: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: دانش آموزان آبدانانی در سال جاری، به جای کانکس در ۵ فضای آموزشی تحصیل می کنند.

مدرسه به جای کانکس، محل تحصیل دانش آموزان آبدانانی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سعید هژبری با بیان اینکه از 15 مدرسه تخریب شده مناطق زلزله زده این شهرستان و بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران که نیاز به نوسازی کامل دارند، احداث و مقاوم سازی 13 واحد در دستور کار قرار دارد، اظهارداشت: از این تعداد 5 فضای آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این فضاهای آموزشی مطلوب است، افزود: عملیات مقاوم سازی پنج فضای آموزشی در حال اتمام است که با بهره برداری از آنها در مهر ماه جایگزین کلاس های درس پیش ساخته و کانکسی می شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام به اختصاص 37 میلیارد ريال اعتبار برای بازسازی و مقاوم سازی مدارس مناطق زلزله زده آبدانان و دهلران در سال گذشته و پس از وقوع زلزله مردادماه سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: علاوه برآن بنیاد برکت و شرکت سایپا هم 19 میلیارد ریال برای بازسازی وساخت مدارس جدید کمک کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.