قدس: بیست و دو ميليارد تومان اعتبار از اعتبارات سال ۹۴ به شهرستان طبس اختصاص خواهد يافت.

 اختصاص ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان طبس

 

استاندارخراسان جنوبي روز گذشته در سفر به طبس در جلسه شوراي اداري این شهرستان با بيان اين مطلب افزود: این اعتبار از محل اعتبارات سال 94 استان به شهرستان طبس اختصاص خواهد يافت؛ اين در حاليست كه پيگير جذب اعتبارات بيشتر از اعتباراتي كه به صورت متمركز در اختيار وزارتخانه ها در مركز قراردارد نيز براي اين شهرستان خواهيم بود.

وجه اله خدمتگزار، طبس را جزو بزرگترين شهرستان هاي كشور برشمرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به وسعت زياد اين شهرستان و نيز پراكندگي جمعيتي كه وجود دارد اين شهرستان بايد به طور ويژه مورد توجه قرار گيرد.

وي به ظرفيت ها و توانمندي هاي اقتصادي اين شهرستان اشاره كرد وافزود: وجود معادن غني از جمله معدن زغال سنگ، تنوع محصولات كشاورزي و نيز وجود نيروهاي متخصص و ماهر در زمينه هاي مختلف، اين شهرستان را در زمره شهرستان هاي ويژه خراسان جنوبي قرار داده است.

وي با بيان اينكه در كنار برخورداري هايي كه در اين شهرستان وجود دارد، مشكلاتي نيز گريبانگير اين منطقه است، گفت: اين شهرستان خصوصاً در حوزه راه هاي ارتباطي دچار مشكلاتي است كه مرتفع شدن بخشي از آنها در دستور كار قرار داشته و بخش ديگري نيز بايد با همت و همكاري مسؤولان كشوري مرتفع شود.

* موزه عبرت در شهرستان طبس ايجاد می شود

استاندارخراسان جنوبي، در بخش ديگري از سخنان خود به ايجاد موزه عبرت در شهرستان طبس اشاره كرد و گفت:در نشستي كه با حضور وزرا و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي ذي ربط در مركز برگزار شد، موضوع ايجاد موزه عبرت دفاع مقدس در شهرستان طبس مورد پيگيري جدي قرار گرفت و مقرر شد بعد از انجام هماهنگي هاي لازم در مركز جلسات بعدي در استان و با حضور مسؤولان استاني براي انجام اقدامات آتي و مورد نياز در استان به انجام برسد و تصميمات لازم اتخاذ گردد تا به زودي شاهد افتتاح اين موزه در استان باشيم.

استاندارخراسان جنوبي در ابتدای سفر به طبس به زيارت امامزاده حسين ابن موسي الكاظم(ع) مشرف شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.