سینا حسینی : منتقدان دانه درشت امیر قلعه نویی این هفته به ورزشگاه آزادی می روند تا به بهانه تشویق استقلال روحیه بیشتری به بازیکنان و کادر فنی  این تیم بدهند ...

آیا مجیدی جمعه به ورزشگاه می آید؟

 تا شاید امیر قلعه نویی در مصاف با آبی های پایتخت شکست بخورد و استقلال دومین سه امتیاز فصل جدید را به دست آورد.

کمپین مخالفان قلعه نویی هرچند هنوز این ماجرا را به صورت رسمی علنی نکرده اند اما تکاپوی چند روز اخیر آنها نشان می دهد، تمام منتقدان امیر قلعه نویی که در زمان مربیگری او در باشگاه استقلال کمتر به ورزشگاه می رفتند حالا تصمیم گرفته اند این بازی را از نزدیک تماشا کنند تا به این ترتیب پیام خود را به هواداران منتقل کنند که اگر به ورزشگاه نمی آمدند بابت حضور قلعه نویی بوده است. گفته می شود، بانی اصلی این جریان آتیلا حجازی است، هرچند او با پرویز مظلومی دچار اختلاف سلیقه جدی شده و پس از عدم انتخابش به عنوان دستیار روابط آنها کمی شکرآب شده اما وی برای آنکه تیم قلعه نویی از هر نظر تضعیف روحیه شود، کمپین حمایت از استقلال را به راه انداخته است تا به این ترتیب استقلالی ها در ورزشگاه آزادی مقابل تیم جدید قلعه نویی تنها نمانند.

آتیلا حجازی در این رابطه اعلام کرده است:« من و تمام استقلالی ها روز جمعه به ورزشگاه آزادی می رویم تا نشان دهیم بین استقلالی ها هیچ کدورتی وجود ندارد، ما برای پیروزی استقلال به هر مدلی از تیم مورد علاقه خود دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم این تیم در برابر رقبا تنها بماند.»

 این اظهارنظر جنجالی آتیلا حجازی از دید منتقدان امیر قلعه نویی یک اعلان جنگ است، جنگی که قطعا روی سکوها تبعاتی در پی خواهد داشت اما آتیلا حجازی و هواداران منتقد سیاست های قلعه نویی عزم خود را جزم کرده اند تا روز جمعه ورزشگاه آزادی به تسخیر استقلالی‌ها در بیاید. دعوت از هنرمندان استقلالی یکی از حرکات آتیلا حجازی بود که با استقبال هنرمندان استقلالی رو به رو شد اما برنامه اصلی حجازی متقاعد کردن فرهاد مجیدی برای حضور در استادیوم آزادی است.

گفته می شود آتیلا حجازی ظرف روزهای اخیر بارها با فرهاد مجیدی به صورت تلفنی صحبت کرده است تا شاید او راضی به حضور در ورزشگاه آزادی شود، اما هنوز مجیدی به این درخواست پاسخ مثبت نداده است، برخی نزدیکان حجازی به وی گفته اند مجیدی به احتمال بسیار زیاد به ورزشگاه نمی آید چون او با پرویز مظلومی به شدت دچار مشکل شده است و بابت عدم استفاده از وی در جمع اعضای کادر فنی به شدت از مظلومی دلخور است به همین دلیل بسیار بعید است به ورزشگاه بیاید.

اما گفته می شود حجازی به همراه فتح ا... زاده در تلاشند مجیدی را متقاعد کنند روز جمعه به عنوان میهمان ویژه روی سکوهای ورزشگاه آزادی بنشیند تا هواداران به بهانه حضور وی استقلال را در رسیدن به پیروزی آن هم در برابر تیم قلعه نویی کمک کنند. بی شک جدال روی سکوها میان هواداران قلعه نویی و مظلومی در حضور منتقدان این دوبسیار تماشایی خواهد بود و این مسأله این بازی را از هر نظر حساس تر خواهد کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.