اسماعیل زاده:  فهرست اخیر منتشرشده در دیلی تلگراف و رده بندی بیست بازیکن تاریخ فوتبال که بیش از قیمت واقعی خود ارزشگذاری شده اند، ...

رده بندی عجیب و بی رحمانه تلگراف

 موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرده است. در بین 20 نفری که نام آنها در این فهرست به چشم می‌خورد، تقریباً نیمی از بازیکنان ملیت ایتالیایی داشته یا حداقل در رقابتهای سری A و بخصوص در یوونتوس بازی کرده‌اند. شاید قرارگرفتن نام ماریو بالوتلی در رتبه نخست این رده بندی تا حدی قابل قبول باشد. بالوتلی به خاطر همه ترانسفرهایش بین تیمهای ایتالیایی و انگلیسی در مجموع 59 میلیون پوند جابه‌جا کرده و اینکه او بیشتر به خاطر حاشیه‌سازی‌ها و کارهای بچه گانه اش سروصدا می‌کند تا اینکه در میدانهای فوتبال عملکرد خوبی داشته باشد، مبالغ پرداخت شده برای او توجیهی پیدا نمی‌کنند. 

روبینیو برزیلی در این رده بندی در مکان دوم قرارگرفته و عجیب اینکه زلاتان ایبراهیموویچ رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. تلگراف در دلیل انتخاب او نوشته که برخلاف ادعاهای مضحک مهاجم سوئدی، او آن بازیکن بزرگی که تصور می‌کند، نیست! و عجیب تر اینکه روبرتو باجو به اتهام اینکه در بازی‌های بزرگ هیچ نقشی ایفا نمی‌کرده، عنوان دوازدهمی را به خود اختصاص داده است! البته تلگراف به بازیکنان انگلیسی هم رحم نداشته و سه بازیکن این کشور یعنی جک ویلشر، استیون جرارد و وین رونی را هم در این فهرست قرار داده است. از نظر تلگراف، به ویلشر بیش از حد لازم اهمیت داده شده و برای همین جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است. جدول رده بندی تلگراف به این شرح است:

20- گئورگی کینکلادزه ( گرجستان)

19- کارلوس والدراما ( کلمبیا)

18-نیکولاس آنلکا ( فرانسه)

17- فلورنت مالودا ( فرانسه)

16- دنیلسون ( برزیل)

15- داوید ژینولا ( فرانسه)

14-وین رونی ( انگلیس)

13- آدریانو ( برزیل)

12- روبرتو باجو ( ایتالیا)

11- استیون جرارد ( انگلیس)

10- جک ویلشر ( انگلیس)

9- سرخیو راموس ( اسپانیا)

8- وسلی اسنایدر ( هلند)

7- اسکیل لاوتزی ( آرژانتین)

6- داوید لوئیز ( برزیل)

5- فائوستینو آسپریا ( کلمبیا)

4- زلاتان ایبراهیموویچ ( سوئد)

3- رادامل فالکائو ( کلمبیا )

2- روبینیو ( برزیل)

1-بالوتلی ( ایتالیا)

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.