قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري دو متهم حرفه اي كه با تاسيس شركتي كاغذي و جلب اعتماد عمومي بالغ بر ۳۰ ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند در عمليات ويژه كارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي خبر داد.

كلاهبرداري ۳۰ ميلياردي يک شركت كاغذي از ۴۰ نفر

به گزارش قدس آنلاین به نقل پايگاه خبري پليس، سردار"عبدالرضا آقاخاني" در گفتگو با اين پايگاه اظهار داشت: در پي شكايت تعدادي از فروشندگان مبني بر كلاهبرداري دو نفر از آنان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات ابتدايي كه توسط كارآگاهان انجام شد مشخص شد كه دو نفر كه با هم رابطه فاميلي نيز دارند با ثبت يك شركت كاغذي به نام "سايه گستران پارتيكان زنده رود" و جلب اعتماد صاحبان صنوف مختلف در سطح استان و همچنين ساير استان ها اقدام به خريدهاي كلان اجناس به صورت چكي كرده و متواري مي شوند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه بررسي چك هاي برگشتي شكات نشان داد كه متهمان از 40 نفر كلاهبرداري كرده اند عنوان داشت: اين افراد بسيار حرفه اي بوده و با نام ها و عناوين مختلف خود را از ديد ماموران و شاكيان مخفي كرده و مرتب مكان سكونت خود را تغيير مي دادند.

سردار آقاخاني تصريح كرد: سرانجام با اقدامات ويژه و تخصصي پليس آگاهي استان مخفيگاه اين متهمان شناسايي و كارآگاهان با هماهنگي مقام قضائي طي يك عمليات غافلگيرانه هر دوي آنها را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان عنوان داشت: متهمان پس از دستگيري هنگامي كه با مدارك و مستندات پليس مواجه شدند با اعتراف به بزه انتسابي خود به كلاهبرداري 30 ميلياردي ريالي از 40 نفر با روش ارائه چك هاي بي محل اقرار كردند كه در اين زمينه پرونده تشكيل و با قرار وثيقه روانه زندان شدند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه دايره فعاليت مجرمانه اين كلاهبرداران علاوه بر استان اصفهان در ساير استان هاي كشور نيز بوده تصريح كرد: صاحبان صنوف و فروشندگاني كه به اين روش از آنان كلاهبرداري شده مي توانند موضوع پرونده خود را از طريق پليس آگاهي استان اصفهان پيگيري كنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.