روبرتا بینوتی وزیر دفاع ایتالیا با تاکید به اینکه تروریسم همه جهان را تهدید می کند، گفت که لبنان و ایتالیا به مقابله با این پدیده خطرناک ملتزم هستند.

وزیر دفاع ایتالیا : تروریسم همه جهان را تهدید می کند

به گزارش ایرنا، وزیر دفاع ایتالیا که برای دیداری رسمی در بیروت به سر می برد، روز سه شنبه با نبیه بری رییس مجلس، تمام سلام نخست وزیر و سمیر مقبل معاون نخست وزیر و وزیر دفاع لبنان به طور جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.
دو طرف در این دیدارها در باره تحولات منطقه و لبنان، همکاری های نظامی ایتالیا و لبنان ، کمک ایتالیا به ارتش لبنان و ماموریت گردان ایتالیایی عضو نیروهای صلح بان سازمان ملل مستقر درجنوب لبنان (یونیفل) گفت وگو کردند.
وزیردفاع ایتالیا از مشارکت کشور متبوعش در ایجاد مرکز آموزش ارتش لبنان در جنوب این کشور خبرداد و بر التزام دو کشور برای مقابله با تروریسم و تندروی تاکید کرد.
بینوتی گفت که تروریسم تنها تهدیدی برای لبنان نیست و این پدیده امنیت همه جهان را به خطر انداخته است و برای مبارزه با آن باید همکاری کرد.
وی همچنین بر حمایت ایتالیا از انتخاب رییس جمهوری لبنان و حل اختلافات داخلی این کشور تاکید کرد.
وزیر دفاع ایتالیا از جنوب لبنان به عنوان « سرزمین صلح » یاد کرد و گفت که دیدارش از لبنان در سایه تحولات و اختلافات بزرگ در خاورمیانه برای لبنان بسیار مهم است.
بینوتی خاطرنشان کرد که ماموریت نیروهای ارتش ایتالیا عضو یونیفل مستقر در جنوب لبنان ادامه پیدا می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.