جمعی از کودکان قمی دراعتراض به کودک کشی رژیم صهیونیستی عصر سه شنبه درامامزاده علی بن جعفر(ع) این شهر تجمع کردند.

تجمع اعتراض آمیز کودکان قمی به کودک کشی رژیم صهیونیستی

به گزارش ایرنا، کودکان شرکت کننده دراین تجمع با سردادن شعار مرگ بر اسراییل اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی دربه آتش کشیدن بی رحمانه یک کودک فلسطینی را محکوم کردند.
مشاور نماینده ولی فقیه درسازمان اوقاف وامور خیریه کشور در این مراسم با اشاره به اجتماع کودکان ونوجوانان به عنوان مردان مجاهد ومبارز گردان های جنگجوی مقاومت، تصریح کرد : نوجوانان قمی دراین محفل پرشکوه آمده اند تا انزجار خود را نسبت به حکام غاصب وهیات حاکمه خون آشام دولت نامشروع اسراییل ابراز کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضوی با اشاره به جنایت هولناک صهیونیست های غاصب، تصریح کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی با به آتش کشیدن خانه یکی از غیر نظامیان بی دفاع فلسطینی نه تنها احساسات و انزجار بشریت را نسبت به خود بر انگیختند، بلکه این اقدام شنیع آنها حتی نخست وزیر این رژیم را هم به ابراز انزجار وادار نمود.
وی افزود: اسراییل غاصب با سوزاندن یک انسان در آتش ثابت کرد که ادعایش مبنی بر وجود هولوکاست ، دروغی بیش نبوده، و این خود او است که انسان ها را در آتش می سوزاند.
رضوی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت، تصریح کرد: دلیلی برای سکوت این مجامع در قبال جنایت این رژیم کودک کش وجود ندارد.
وی بااشاره به جنایات رژیم صهیوونیستی وبه خاک وخون کشیدن مردم فلسطین در صبرا و شتیلا وقانا، تصریح کرد: هم اکنون درزندان های رژیم صهیونیستی بیش از 300 کودک مانند یک انسان بالغ محاکمه و شکنجه می شوند، و اعضای بدن آن ها به فروش گذاشته می شود واساسا فروش اعضای بدن انسان یکی از درآمدهای حکومت نامشروع اسراییل در منطقه است.
وی با بیان اینکه این رژیم نامشروع به رغم داشتن زرادخانه های هسته ای زیاد و آلوده کردن شهرک های فلسطینی نشین از جانب هیچکس مورد بازخواست قرار نمی گیرد، افزود : کسانی که به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران شاخ و دندان نشان می دادند، امروز ببینند بحث ایران درمذاکره فقط درمحدوده موضوع هسته ای بوده واستکبار ستیزی وصهیونیسم ستیزی جز ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است.
رضوی افزود : امروز اجتماع نوجوانان قمی دراعلام انزجار درقبال کودک کشی اسراییل به این معناست که اگر این رژیم یک کودک مظلوم را در یک خانواده بی دفاع به شهادت رسانده، همه ایران اسلامی در محور اصلی مقاومت در خاورمیانه یک صدا با یکدیگر فریاد می زنند دولت غاصب اسراییل باید از بین برود.
این مراسم به همت اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قم، سپاه علی بن ابیطالب و آستان مقدس علی بن جعفر ترتیب یافته بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.