قدس آنلاین: رئیس دانشکده حضرت زینب(س) بسیج گفت: مسئله اصلی‌ای در حوزه زنان که به‌عنوان یک دغدغه در جامعه مطرح است اصلاح نظام اشتغال زنان در کشور است.

مهمترین مطالبه زنان اصلاح نظام اشتغال است

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با فرارسیدن سیزدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهیده بسیجی مریم فرهانیان و روز تشکیل بسیج جامعه زنان، صبح امروز همایش بزرگداشت این روز با حضور 700 نفر از خواهران بسیجی مشهدالرضا(ع) در تالار ابن سینا برگزار شد.

در این مراسم معصومه حاج‌حسینی رئیس دانشکده حضرت زینب(س) بسیج در سخنانی اظهار داشت: مسئله اصلی‌ای در حوزه زنان که به‌عنوان یک دغدغه در جامعه مطرح است اصلاح نظام اشتغال زنان در کشور است.

حاج‌حسینی رئیس دانشکده حضرت زینب(س) بسیج تصریح کرد: زنان در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دوشادوش مردان در راه حفظ این آب و خاک با دشمن مبارزه کردند و شهدا و جانبازان زن زیادی در این راه تقدیم شد که از شهیده بسیجی مریم فرهانیان به عنوان یکی از الگوهای زنان بسیجی می‌توان نام برد، بانویی که اقدامات شجاعانه‌ای در راه حفظ اسلام داشت و در این راه با رژیم پهلوی به مبارزه پرداخت.

حاج‌حسینی اذعان داشت: با اشاره به برنامه‌های پیش روی دانشکده حضرت زینب(س) بسیج گفت: برای این دانشکده راهبردهای کلانی پیش بینی شده است که این اهداف در راستای تربیت کادر هم تراز با انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشکده حضرت زینب(س) بسیج خاطرنشان کرد: این مجموعه دانشگاهی برای کادرسازی در حوزه زنان است و دوره‌های مختلفی در این حوزه برگزار می‌شود و این دانشکده همچنان به فعالیت‌های خود در راستای آموزش‌های مورد نیاز به خواهران بسیجی ادامه خواهد داد.

حاج‌حسینی عنوان کرد: دختران امروز زنان و مادران فردا هستند و باید آموزش‌های لازم در بخش‌های مختلف به آنها داشته شود تا بتوانند دوشادوش مردان جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهند.

در این مراسم که توسط سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) برگزار شد از 10 نفر از برترین‌های اقشار بسیج زنان تقدیر به عمل آمد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.