قدس آنلاین لرستان-فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از مرگ مشکوک مادر و دخترش خبر داد و گفت:رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستورکارپلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بروجرد قرار گرفته است.

مرگ مشکوک مادر و دختر بروجردی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،سرهنگ علی‌رضا دلیری در مورد مرگ مشکوک مادر ودخترش گفت : روز شنبه هفته جاری پلیس از مرگ یک مادر و دختر و مصدومیت پسر این خانواده بر اثر خوردن سم در یکی از محلات بروجرد مطلع شد و رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی سن دختر را 12 و سن پسر را 14 سال عنوان کرد وافزود: پسر این خانواده برای انجام مراحل درمان به خرم‌آباد منتقل شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار کرد:این پسر 14 ساله قبل از بی‌هوش شدن یک بار به پلیس اعلام کرد که پدرش به آن‌ها سم خورانده ولی دوباره این اظهارات را تکذیب و در نهایت بیهوش شد.

وی با بیان این که پدر خانواده در پایانه مسافربری بروجرد دستگیر و راهی بازداشتگاه شده است گفت: او منکر قتل خانواده خود شده و می‌گوید در تهران کار می‌کند و از مرگ خانواده‌اش بی‌اطلاع است.

سرهنگ دلیری افزود: مادر این خانواده سابقه افسردگی و خودکشی در چند ماه قبل را داشته است لذا موضوع باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد:پلیس آگاهی بروجرد به صورت جدی به دنبال یافتن یک سر نخ از این موضوع است.

وی با اشاره به گسترش شایعات در خصوص این مرگ مشکوک در 2 روز اخیر اظهار داشت: مرد خانواده هیچ‌گونه اعتیادی به مواد مخدر شیشه ندارد و تا معلوم شدن نحوه قتل یا خودکشی نمی‌توان اظهار نظری کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.