عملیات اجرایی احداث کلانتری سپاد با مشارکت شرکت سپاد خراسان، نیروی انتظامی و شهرداری مشهد، طی مراسمی در منطقه تجاری گردشگری سپاد آغاز شد.

آغاز عملیات احداث کلانتری در منطقه تجاری گردشگری سپاد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی اظهار داشت: امنیت از مطالبات اصلی مردم است و ضرورت ایجاد کلانتری سپاد در این منطقه از شهر کاملا حس می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کلانتری سپاد با درخواست مردم و با توجه به اهمیت امنیت در این منطقه از شهر با حمایت و تلاش شرکت سپاد خراسان و شهرداری مشهد احداث خواهد شد.

امیری مقدم اضافه کرد: ما علاوه بر ساخت این کلانتری، سه کلانتری دیگر در مناطق التیمور، مهرگان و رسالت در دستور کار خود داریم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور نیروی انتظامی و مشارکت مردم اثرات اجتماعی و روانی مطلوبی در مناطق حاشیه شهر داشته باشیم.

خبرهای خوشی از منطقه اسماعیل آباد در راه است

محمد رضا قلندر شهردار منطقه دو مشهد نیز در این مراسم گفت: شهرداری با ورود به حوزه های مختلف شهری در این منطقه با هدف تامین محیطی مناسب برای زندگی، فعالیت های خوبی داشته است.

وی نخستین گام برای خدمت رسانی به شهروندان را امنیت دانست و اظهار داشت: برای احداث کلانتری دو هزار مترمربع از اراضی منطقه سپاد به نیروی انتظامی اختصاص داده شده که مراحل احداث از امروز آغاز می شود.

قلندر با اعلام اینکه در آینده خبرهای خوشی از منطقه اسماعیل آباد خواهیم شنید بیان کرد: بزودی احداث مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) نیز در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در محله اسماعیل آباد آغاز خواهد شد که با مساعدت شهرداری و شرکت نوید خراسان، زمین آن در اختیار سپاه و بسیج قرار گرفته است.

وی در پایان بیان داشت: یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از رشد حاشیه شهر؛ اقدامات سپاد در سال های گذشته بوده است که در حال حاضر باعث رونق و شکوفایی این منطقه شده است.

"امنیت" لازمه صنعت گردشگری است

سید مهدی درهمی مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد نیز طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: احداث کلانتری سپاد به لحاظ امنیت اجتماعی و نزدیکی آن به مراکز بزرگ تجاری و اداری برای زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا (ع) یک امر ضروری بود که با حمایت سپاد، شهرداری و نیروی انتظامی میسر شد.

وی افزود: سپاد با هدف ایجاد بیش از پیش امنیت و آرامش در منطقه تجاری گردشگری سپاد تلاش می کند و به همین جهت پیشنهاد احداث کلانتری را مطرح کرد که اولین مکاتبات از مدت ها پیش از سوی سپاد انجام گرفت.

درهمی با اشاره به حضور بالای گردشگران در این منطقه، افزود: بنا بر اعلام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ سپاد بعد از بارگاه منور رضوی، اولین محل مراجعه زائران محسوب می شود که تامین امنیت و آرامش منطقه امری ضروری و جدی است.

وی در ادامه تصریح کرد: سپاد علاوه بر یک مجموعه ای اقتصادی؛ یک مجموعه اجتماعی و فرهنگی نیز محسوب می شود و وظیفه خود می داند که به عنوان یک بخش خصوصی و اقتصادی در حد توان به موضوعات اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کند و مشارکت داشته باشد.

مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش ها و همکاری مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری در احداث کلانتری سپاد، افزود: عزم سپاد در حمایت و مشارکت با نیروی انتظامی و شهرداری برای احداث این کلانتری به ثمر نشست تا امروز شاهد مراسم آغاز احداث این کلانتری باشیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری از اتمام به موقع پروژه کلانتری سپاد اظهار داشت: این کلانتری می تواند امنیت و آرامش را که لازمه تجارت و صنعت گردشگری است بیشتر از گذشته در منطقه تجاری گردشگری سپاد به ارمغان آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.