انتخاب چهاردهم

قدس آنلاین: پیکر مطهر ۶ شهید گمنام خط‌ شکن و غواص جنگ تحمیلی امروز در اجتماع عظیم صادقیون مشهد تشییع شد.

 پیکر ۶ شهید گمنام خط‌ شکن  و غواص در اجتماع عظیم صادقیون مشهد تشییع شد
به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز و همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکرهای پاک و مطهر ۶ شهید گمنام خط‌ شکن و غواص در اجتماع عظیم صادقیون مشهد تشییع شد.
امروز میدان شهدای مشهد رنگ و بوی واقعی خود را گرفته بود و از میان پیکرهای مطهر و پاک ۷۶ نفر از شهدای گمنام،  6 شهید به پایتخت معنوی ایران و میدان شهدای مشهدالرضا(ع) آمده بودند تا در اجتماع عظیم صادقیون بر روی دوش مردم شهید پرور مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شوند.

اشک‌ها و نگاه‌‌های مردم همه به سمت شهدایی بود که غریبانه برای دفاع از این مرز و بوم به شهادت رسیدند و امروز در فضایی تشییع می‌شوند که نام حضرت رضا(ع) مشهد مقدس را پایتخت دل‌‌های بی‌قرار کرده است.

مراسم مداحی و روضه‌خوانی در تمام عرصه میدان شهدای مشهد به گوش می‌رسید و اکنون شهدایی مهمان مردم مشهد هستند که عزت و افتخار را برای این کشور به ارمغان آوردند.

مراسم وداع با 13 تن از شهدای والامقام یکشنبه در بولوار هاشمیه مشهد برگزار شده بود و امروز و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، از این تعداد هفت شهید در شهرستان‌های استان  و  6 شهید در مشهد مقدس تشییع و به خاک سپرده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.