قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان از در دستور كار قرار گرفتن طرح جمع آوري آنتن هاي ماهواره در اولويت برنامه هاي كلانتري ها و پاسگاه ها خبر داد.

جمع آوري ماهواره در دستور كار پلیس اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار" عبدالرضا آقاخاني" در حاشيه آئين افتتاح پاسگاه رامشه شهرستان اصفهان گفت: امنيت از مهمترين نيازهاي جامعه بشري و زمينه ساز توسعه و پيشرفت در حوزه هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي و فرهنگي است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: امروز 137 ماموريت برعهده كلانتري ها و پاسگاه ها است و اين مكان ها بايد به مامن و پناهنگاهي براي مردم تبديل شوند.

وي با بيان اينكه تقويت و ارتقا پليس به مردمي بودن آْن است افزود: با توجه به شعار امسال كه سال همدلي وهمزباني است، كلانتري و پاسگاه بايد به عنوان يك محور در راستاي تعامل وهمدلي با مردم باشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان، سرعت عمل در پاسخگويي به مطالبات مردم، دسترسي سهل وآسان در امور و خدمات قضايي، ارتباط مستقيم از طريق معتمدان محلات با مردم و كاهش سريع و به موقع مشكلات امنيتي و انتظامي مردم را از جمله مزاياي احداث كلانتري ها و پاسگاه ها عنوان كرد.

سردار اقاخاني در ادامه با برشمردن اولويت هاي برنامه هاي كلانتري ها و پاسگاه ها گفت: امروز دغدغه مردم در بحث مواد مخدر ، سرقت و  شرارت و اوباش گري است كه  برخورد با اين موضوعات بايد در دستور كار ويژه پاسگاه باشد و با توزيع كنندگان خرد مواد مخدر در اين منطقه به طور ويژه بايد انجام و سرعت بيشتري به خود بگيرد.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه ماهواره  مقدمه ورود به جاده انحراف است و تركش هاي ان باعث ازهم پاشيدن خانواده و نا امني در جامعه مي شود گفت: طرح جمع آوري آنتن هاي ماهواره كه در ملاء عام باشند در دستور كار ويژه تمامي كلانتري ها و پاسگاه هاي استان است و در اين زمينه از مردم مي خواهيم كه با پليس همكاري لازم را به عمل آورند.

سردار آقاخاني با بيان اينكه مردم  منطقه رامشه 20 شهيد را در جنگ تحميلي تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي كردند از رشادت هاي  بزرگ پيرمرد اين دهستان حاج عباس يائري  ياد كرد و گفت: پليس استان به همه مردم ولايتمدار و شهيد پرور استان مديون است و تمام تلاش خود را مي كند تا  مردم استان در تمام نقطه آن  در آسايش و آرامش باشند به زندگي و كار خود بپردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.