رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی محله خانی آباد پایتخت خبر داد و گفت: این دزدان در یکی از شهرهای شمال کشور شناسایی و دستگیرشدند.

سردارساجدی نیا: دزدان مسلح طلافروشی خانی آباد تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حسین ساجدی نیا روز چهارشنبه در حاشیه صحنه بازسازی این سرقت در جمع خبرنگاران افزود: در هفته گذشته از یک طلا فروشی در محله خانی آباد سرقت شد که در جریان آن چهار دزد مسلح پس از ورود به طلافروشی با تهدید و ارعاب طلافروش اقدام به سرقت پنج کیلوگرم طلا کردند. 
وی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی تهران بزرگ ظرف 24 ساعت پس از اعلام سرقت این افراد را شناسایی و با مراجعه به محل اختفا آنها نسبت به دستگیری سارقان اقدام کردند. 
سردار ساجدی نیا تصریح کرد: سارقان هیچکدام به محل اختفا همیشگی خود بازنگشته و به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شدند. 
وی با بیان اینکه در جریان این عملیات پنج نفر دستگیر شدند که یک نفر از آنان زن بود افزود: سه نفر از دستگیر شدگان از متهمان سابقه دار هستند. 
سردار ساجدی نیا گفت: علاوه بر این افراد، مال خر سارقان نیز دستگیر شد. 
ریس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: میانگین سنی افراد دستگیر شده 30 سال است. 
وی درخصوص سلاح های مکشوفه از سارقان گفت: دو قبضه سلاح کلانشیکف و 60 عدد فشنگ از دزدان مسلح کشف و ضبط شد. 
سردار ساجدی نیا ضمن هشدار به طلا فروشان و صنف صرافان تاکید کرد: این مشاغل حساس که همواره در معرض خطر هستند باید به دوربین مداربسته و سیستم قفل ایمنی و هشدار مجهز باشند. 
وی در ادامه به کاهش 19 درصدی سرقت از ابتدای سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: طرح امنیت و آرامش پلیس بیش از پیش و با جدیت دنبال می شود و در این طرح قاطعانه با هنجارشکنان، مزاحمان نوامیس و موادفروشان برخورد می شود. 
در حاشیه بازسازی صحنه سرقت مردم با شعارهای نیروی انتظامی تشکر تشکر، سردار دوست داریم و سارق مسلح اعدام باید گردد از پلیس قدردانی کردند. 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.