نماینده مردم دشتستان در مجلس از تهیه و تدوین مجدد طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش مجدداً کلید خورد/پشیمانی مخالفان استیضاح به دلیل عدم تحقق وعده‌های وزیر
 
 
 
  •  

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را مجددا کلید زدند.

این طرح استیضاح تاکنون به امضای 25 نماینده مجلس رسیده و طبق گفته طراحان قرار است امضاهای آن افزایش یابد.

در همین زمینه حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: این استیضاح در دفعه گذشته حائزی رای مثبت نمایندگان نشد اما این بار مخالفان استیضاح ابراز پشیمانی کرده و آمادگی‌شان را برای انجام استیضاح اعلام کردند.

وی علت تغییر نظر برخی نمایندگان را این گونه عنوان کرد که عدم تحقق وعده‌های وزیر و ادامه یافتن مشکلات فرهنگیان از جمله دلایل تغییر رویکرد نمایندگان است.

این نماینده مردم در مجلس عدم درست گزینش نیروها، بیشتر شدن مشکلات و دغدغه‌های فرهنگیان و انتصاب مدیران سیاسی را از دیگر دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی رضا IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    استیضاح در شرایط کنونی علاوه بر موضو عات معیشتی.... بسیار لازم است زیرا تغییرات در کادر اجرایی مدارس و حذف پست معاونت فناوری و حذف حق معاونت اجرایی برای سال تحصیلی اتی و متاسفانه عنوان غیر کارشناسانه هر مدرسه یک معاون بدون لحاظ کردن جمعیت دانش اموزی و ساختار فیزیکی مدارس از جمله گام هایی است که اموزش و پرورش در تولید بحران جدیدرقم می زند