پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش باران در سه استان اردبیل، مازندران و گیلان در زمان حاضر خبر داد و به رعایت نکات ایمنی در جاده های این سه استان تاکید کرد.

جاده های اردبیل، مازندران و گیلان لغزنده است

به گزارش ایرنا   سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
بر اساس این گزارش ، پلیس راهور پیش تر محدودیت های ترافیکی چهارم تا ششم شهریور ماه را بدین شرح اعلام کرد.
تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه چهارم شهریورماه تا ساعت 24 روز جمعه مورخه ششم شهریورماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد انواع تریلر وکامیون وکامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع اعلام شد.
تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز جمعه مورخه ششم شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه هفتم شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 روز جمعه ششم شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه مورخه هفتم شهریورماه از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد تمام تریلر ها در محور هراز، همچنین تردد تمام کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه وجمعه (چهارم ، پنجم و ششم شهریور ماه ) از محورهراز ممنوع است.
تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهار شنبه مورخه چهارم شهریورماه و از ساعت 6 تا 12 روز جمعه مورخه ششم شهریورماه از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع است.
تردد تمام کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه مورخه ششم شهریور ماه از اردبیل به آستارا وبالعکس ممنوع اعلام شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.