قدس آنلاین: پیکر پاک و مطهر شهید موسی علیزاده از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) صبح امروز با حضور پرشور امت شهید پرور، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان در مشهد تشییع شد.

پیکر پاک و مطهر شهید موسی علیزاده از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) در مشهد تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، پیکر پاک و مطهر شهید موسی علیزاده از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) صبح امروز در مشهد تشییع شد.

در این مراسم که با حضور پرشور امت شهید پرور، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهری برگزار شد، پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد و پس از طواف و اقامه نماز در این مکان مقدس، در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) به خاک سپرده شد.

شهید موسی علیزاده جزء سربازان لشکر فاطمیون بود، لشکری که شهدا و مجاهدان افغانستانی مدافع حرم هستند که بسیاری از شهدای این لشکر در بهشت رضا(ع) مشهد دفن شده‌اند.

شهید مدافع حرم موسی علیزاده که مجرد و ساکن مشهد بود، در روز 20 مرداد ماه امسال بر اثر اصابت ترکش در یکی از مناطق حومه دمشق سوریه در سن 26 سالگی و در راه دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    1 0
    یکی از دوستای خوبم بود هر وقت از سوریه امد سر به من هم میزد روحش شاد
  • محمدرضا IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    سلام خسته نباشید برادران میخوام ازتون تشکر کنم که تشیع پیکر شهیدمون رو پوشش دادین محمد رضا کار آزمای پسر خاله شهید علیزاد