رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی روز گذشته درمراسم تجلیل از کارمندان نمونه اظهار داشت: در سازمان جهاد کشاورزی اعتبارات بخصوص در بخش پرسنلی رشد بی سابقه ای داشته که حاکی از شروع یک حرکت نوین است.

اعتبارات بخش پرسنلی سازمان جهاد کشاورزی رشد بی سابقه یافت

مجتبی مزروعی طی مراسم تجلیل از کارمندان نمونه در سازمان جهاد کشورزی خراسان رضوی با حضور مسئول حوزه نمایندگی فقیه ، رئیس سازمان ، معاونین ومدیران و جمع کثیری از کارکنان ضمن تاکید بر تعهد کارمندان در قبال وظیفه ای که بر عهده دارند اظهار داشت: در شهرستانها 50 تا 60 درصد اعتبارات مربوط به بخش کشاورزی است  و در سازمان نیز اعتبارات بخصوص در بخش پرسنلی رشد بی سابقه ای داشته که حاکی از شروع یک حرکت نوین است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ضمن تاکید بر کاهش هزینه های تولید، افزایش تولیدات در زیربخش دام وطیور را نتیجه تامین به موقع و ارزان نهاده هایی مانند سبوس ، جوو  انواع خوراک طیوردانست و افزایش 35 درصدی تولید گندم خراسان رضوی در سال جاری  را  امری بی سابقه توصیف کرد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز در این مراسم برگزاری هفته دولت  را فرصتی برای بیان خدمات مخلصانه  کارکنان در طول ایام سال عنوان نمود.
حجت الاسلام هاشمی گنابادی افزود: متاسفانه سبک و سیاق برخی اینست که نقاط ضعف را برجسته می کنند و زحمات و تلاشهای بی وقفه کسانی را که به مردم و نظام خدمت می کنند نادیده می گیرندکه این امر غیرمنصفانه است.
وی ادامه داد: باید در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی همت کنیم و مسئله را جدی بگیریم ودر هر کجای  سازمان  که قرار داریم با قصد تقرب وارد کار شویم وبه حرفهای مایوس کننده گوش ندهیم .
در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان گفت: 132 نفر در سطح استان بعنوان کارمند نمونه انتخاب شدند که 51 نفر از آنها از ستاد استان و  81 نفر از جهاد کشاورزی شهرستانها انتخاب شده اند.
حمید قزاقی افزود: از این تعداد 23 درصد فوق لیسانس ، 39 درصد لیسانس ، 11 در صد فوق دیپلم، 13 درصد دیپلم و 12 در صد زیر دیپلم می باشند.
درپایان مراسم لوح تقدیر به 51 نفر از کارمندان برتر ستاد استان و 5 نفر از کارمندان نمونه جهاد کشاورزی مشهد اعطا گردید.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.