یادگار امام و تولیت آستان حضرت امام خمینی(ره) ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه را یکی از بزرگ ترین دستاوردهای دولت یازدهم دانست.

 ایجاد امید از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم است

  به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسن خمینی» یادگار امام و تولیت آستان حضرت امام(ره)، پنجشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران با بیان اینکه عده ای تصور می کنند امید، یک مساله ساده است افزود: امید واقعیتی بسیار مهم، ارزشمند و شاید کم نظیر در زندگی مردم است و شاید بتوان گفت ایجاد امید بزرگ ترین مسوولیت برای حاکمیت یک کشور است.
وی با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادابی زمینه ساز کار، تلاش و پیشرفت می شود افزود: ایجاد ناامیدی جامعه را از توانمندی های بالقوه و بالفعل خود دور می کند.
حجت الاسلام خمینی اضافه کرد: وظیفه مسوولان جامعه است که بذر امید را بکارند و دلها را از اضطراب و یاس خالی کنند تا آن جامعه به حرکت افتد.
وی با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی که در دولت ها انجام می شود باید بدون منت به اطلاع مردم برسد، ادامه داد: حضرت امام (ره) همواره به مسوولان توصیه می کردند کارها را به دور از خودنمایی و ریا به مردم اطلاع دهند تا مردم نسبت به کار و تلاش مسوولان دلگرم شوند.
یادگار امام گفت: این نصیحت بزرگ امام(ره) سبب ایجاد امید می شود که دستاورد بزرگی است و باید از آن پاسداری کنیم چرا که سبب نشاط، شادابی و توانمندی می شود.
استاندار، فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران به مناسبت هفته دولت با تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) در حسینیه جماران دیدار کردند.
دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.