فرماندار سبزوار گفت: شاخص برخورداری سبزوار از نعمت گاز بالاتر از میانگین استانی است.

شاخص برخورداری سبزوار از نعمت گاز بالاتر از میانگین استانی است

به گزارش تسنیم از سبزوار، احمد برادران در مراسم کلنگ زنی انتقال خط لوله گاز 10 اینچ در روستای گودچاه شهرستان سبزوار با بیان اینکه 130 میلیارد ریال برای این پروژه از شهرستان در مسیر هزینه شده است، اظهار داشت: با توجه به حجم عملیات گازرسانی در منطقه پروژه سختی پیش رو است که پیشبرد آن لازمه توسعه کشور است.

برادران با بیان اینکه شاخص بهره مندی مردم از نعمت گاز در شهرستان سبزوار از میانگین استانی بسیار بالاتر است، یادآور شد: 63 درصد مردم بخش مرکزی و 73 درصد روستاهای بخش روداب از نعمت گاز برخوردار هستند که رکورد بی نظیری در نظام جمهوری اسلامی است ولی باید یادآور شد که بخش ششتمد از شاخص خوبی در این زمینه برخوردار نیست.

وی گفت: این پروژه نخستین پروژه‌ای است که در سطح شهرستان در حوزه را و شهرسازی با مشارکت بخش خصوصی و مردم انجام می‌شود.

برادران با اشاره به نگاه دولت یازدهم مبنی بر حضور مردم در پروژه‌ها و مشارکت بخش خصوصی، افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند در جهت توسعه عمل کند و مردم هم باید به کمک دولت بیایند.

وی ادامه داد: در شرایط امروز و چالش‌های حوزه اعتبارات و مشکلات اقتصادی دولت در 2 سال گذشته تورم را مهار کرده و در حوزه رشد اقتصادی آمار را از منفی 5.6 درصد به مثبت 3 رسانده که این امر بسیار امیدوار کننده است.

شهردار سبزوار نیز در این مراسم با اشاره به شروع پروژه محور روداب به عطاملک به صورت غیر همسطح و رو گذر به کمربند جنوبی شهرستان، اظهار داشت: مساحت در گیر در ایجاد پل شهید الداغی 99 هزار متر مربع و هزینه پروژه بالغ بر 55 میلیارد ریال است.

محمد علی طالبی با بیان اینکه طول این پل 320 متر و در دو لاین رفت و برگشت مجزا است، خاطرنشان کرد: عرض هر لاین آسفالته 11 متر است که در مجموع با 2 خط عبوری شامل رفیوژ میانی و شانه راه 23.30 متر است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تامین حرکات گردشی به صورت راستگرد و دوربرگردان با رعایت طول استاندارد و هدایت و دفع آب های جاری در سطح زمین است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.