قدس آنلاین – سبزوار : معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی کشور جهت افتتاح چند پروژه عمرانی و درمانی لحظاتی قبل وارد سبزوار شد .

افتتاح چند پروژه عمرانی و درمانی در سبزوار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار رسول دیناروند در بدو ورود به شهرستان سبزوار با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهدای دیار سربداران نجدید میثاق نمود .

دیناروند در راستای ارتقای سطح خدمات هتلینگ هم اینک در حال افتتاح بخش اطفال مرکز آموزشی درمانی واسعی این شهرستان است .

بخش اطفال بیمارستان واسعی سبزوار 670 متر مربع مساحت دارد و جهت بهسازی آن بالغ بر 6میلیارد ریال هزینه شده است .

همچنین باحضور رییس سازمان عذا و دارو کشور ، پانسیون پزشکان این شهرستان به متراژ 490 متر مربع و به تعداد 8 واحد پانسیونی با هزینه ای بالغ بر 2میلیارد و پانصد میلیون ریال در مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار افتتاح و به بهره برداری می رسد .

کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در همین راستا در گفت وگو باخبرنگار ما گفت : امروز فاز دوم طرح هتلینگ (بخش جراحی) مرکز آموزشی درمانی امداد شهید دکتر بهشتی سبزوار در مساحت 430متر مربع و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 270میلیون ریال بهسازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

سلمانیان افزود : فاز اول این طرح در بخش ارتوپدی بیمارستان امداد دکتر شهید بهشتی سبزوار اجرا شد .

وی تصریح کرد : همچنین در مرکز آموزشی درمانی شهیدان مبینی سبزوار که تنها مرکز تخصصی مادر و نوزاد در غرب استان خراسان رضوی می باشد از جمله طرح هایی است که معاون وزیر بهداشت آن را افتتاح می نماید .

سلمانیان خاطرنشان کرد : افتتاح طرح بیمارستان شهیدان مبینی بالغ بر6میلیارد ریال هزینه در برداشته است .

کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد : همزمان با حضور دکتر دیناروند بخشهای جراحی قلب باز ، رادیدتراپی ، شیمی درمانی ، آزمایشگاه تخصصی کنترل مواد غذایی و پروژه درمانی درحال ساخت بیمارستان حشمتیه و نیز مجتمع داروسازی طاها و .... مورد بازدید وی قرار می گیرد.

نشست با هیئت ریییسه دانشگاه علوم پزشکی ، شرکت در مراسم روز پزشک ، حضور در جمع پزشکان سازمان نظام پزشکی سبزوار و حضور در نمازجمعه سبزوار از دیگر برنامه های معاون وزیر و رییس سازمان غذا و داروی کشور در طی یک روز اقامت وی در این شهرستان می باشد.  / انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.