وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از ۲ هزار خانه بهداشت در دولت تدبیر و امید ایجاد یا تعمیر و بازسازی شده و برای نخستین بار در کشور حاشیه‌نشین‌ها دارای پوشش بیمه‌ای شدند.

بیش از ۲ هزار خانه بهداشت در کشور ایجاد یا مرمت شده است

به گزارش تسنیم از شیراز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: بیش از 2 هزار خانه بهداشت در دولت تدبیر و امید ایجاد یا تعمیر و بازسازی شده و برای نخستین بار در کشور حاشیه‌نشین‌ها دارای پوشش بیمه‌ای شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور افزود: پرداخت از جیب مردم با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت کاهش چشمگیری داشته و در حوزه آموزش پیشرفت‌های خوبی حاصل شده و  پس از 20 سال از تصویب قانون اکنون بیمه کردن همه ایرانیان اتفاق افتاده است.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: امروزه تعداد اعمال پیوند در شیراز با تمام مراکز درمانی دنیا برابری می‌کند و در حال حاضر انجام تعداد اعمال جراحی پیوند در بیمارستان نمازی شیراز با کل مراکز درمانی دنیا برابر می‌کند. 

وی کاهش 40 درصدی تورم، مذاکرت هسته‌ای، بیمه شدن تمامی ایرانیان  و ارتقا سلامت ودرمان را مهمترین اقدامان دولت تدبیر وامیداعلام کرد.

به گزارش تسنیم  امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس در بین خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت روز پزشک و هفته دولت لوح تقدیری را به دکتر سید حسن هاشمی اهدا کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.