وزیر اطلاعات گفت: به کار گرفتن وحدت و انسجام ملی از ضروری ترین نیازهای جامعه امروز است و تنها با تکیه بر این رکن می توان در برابر تهاجمات دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد.

حفظ وحدت و انسجام ملی راه مقابله با توطئه های دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی با حضور در استان مرکزی و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک اظهار داشت: به کار گرفتن وحدت و انسجام ملی از ضروری ترین نیازهای جامعه امروز است و تنها با تکیه بر این رکن می توان در برابر تهاجمات دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد.

وی با اشاره به لزوم برقراری امنیت و آرامش در جامعه اظهار داشت: اگر بخواهیم ولایتمداری و خداترسی افزایش پیدا کند راه برقراری آن ایجاد آرامش در فضای جامعه است.

حجت الاسلام علوی افزود: برنامه امروز دولت یازدهم این است که در مسیر وحدت و برابری حرکت کرده و همه مردم جامعه به صورت متحد در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز تدابیر مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دولت یازدهم به دنبال این است که در سایه محبت ایجاد شده میان افراد و گروه های مختلف جامعه آراء را به یکدیگر نزدیک کند.

حجت الاسلام علوی با اشاره به اهداف دولت گفت: دولت قبل از دنبال کردن اهداف اقتصادی و مادی سعی دارد ارزش های انقلاب اسلامی را دنبال کرده و در سایه هم اندیشی مشکلات را رفع کند.

وی افزود: نظام اسلامی موظف است که هم در جهت ارتقای زندگی مادی و هم زندگی معنوی جامعه تلاش و زمینه برخورداری مردم از نعمت های مادی و معنوی را فراهم کند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: فرزندان این آب و خاک باید براساس حلم و بردباری با یکدیگر رفتار کرده و مشت های گره کرده خود را برای دشمنان نشان دهند.

حجت الاسلام علوی با اشاره به فعالیت های وزارت اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات نیز به عنوان بخشی از دستگاه دولت در راستای برقراری امنیت و آرامش جامعه حرکت کرده و با رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت را در تمام سطح به ارمغان می آورد و با هوشیاری تمام فرصت دشمنان را برای نفوذ از بین می برد.

وی افزود: وحدت در جامعه در شرایطی موثر است که بتوان آن را در سایه ایجاد روابط محبت آمیز میان افراد جامعه برقرار کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.