سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان گفت: مقصر شکست مقابل فرش‌آرای مشهد من هستم و مسئولیت این شکست را به خوبی می‌پذیرم.

صادقی: مقصر شکست کاشی نیلو مقابل فرش‌آرای مشهد من هستم

به گزارش تسنیم از اصفهان، رضا صادقی عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی خوبی بود اما تیم ما امروز در استفاده از موقعیت‌ها عملکرد ضعیفی داشت. متأسفانه بازیکنان جوان ما از فرصت‌ها به خوبی استفاده نمی‌کنند و در خط دفاع نیز به راحتی توپ را به حریف واگذار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقصر این باخت من هستم، تصریح کرد: در فوتسال اگر گل نزنید، گل دریافت می‌کنید و ما امروز این مسئله را به خوبی احساس کردیم. در ضد حملات تیم حریف غافلگیر شدیم اما امیدوارم با همدلی از این بحران فرار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان با بیان اینکه در تیم باید تغییراتی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که برای تیم به وجود آمده، باید 2 یا 3 بازیکن با تجربه به تیم اضافه کنیم و به طور قطع در هفته‌های اخیر تغییراتی در تیم خواهیم داشت.

وی درباره دیدار هفته بعد تیمش مقابل فردوسی مشهد تصریح کرد: باری مقابل فردوسی بسیار سخت است، چون تیم حریف بازیکنان خوب و با کیفیتی را دارد اما ما نیز برای اینکه بتوانیم از این شرایط خارج شویم، نیاز به کسب امتیاز در این دیدار داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.