کاوه: علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس که تنها یک گام تا مدیرعاملی این باشگاه و گرفتن رای کامل از هیأت مدیره «همراه و همسو» با او فاصله دارد، ...

به زودی تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس یکسره می‌شود

از کسب برد سرخپوشان در اهواز و مقابل فولاد همچنان ذوق زده و خوشحال است. تیم تحت مدیریت طاهری به لحاظ مالی شرایط بسیار بدی را دارد، اما طاهری امیدوار است به زودی، همه مسایل را حل و فصل کند. سرپرست باشگاه در پاسخ به سوال «قدس» در این مورد که چگونه با غول بزرگی به نام بی پولی مبارزه خواهد کرد، گفت: «راههای زیادی مقابلمان وجود ندارد، اما مهمترین آن، قطعا جذب اسپانسر و پیگیری دریافت حق پخش است. البته ما میتوانیم از محل درآمدهایمان در سازمان لیگ هم درآمدزایی داشته باشیم، ولی فعلاً ناچاریم تا پیدا شدن یک اسپانسر قدرتمند  که منافع باشگاه را تأمین کند، بازی به بازی، تبلیغ روی پیراهن بگیریم.»

طاهری گفت: «من هم میدانم که باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نباید تا این حد دچار مشکلات مالی باشد، ولی این اتفاقی است که از گذشته افتاده و ما هم باید به فکر آینده باشگاهمان باشیم. مسألهای که برای من اهمیت زیادی دارد، خوشحالی هواداران است. میخواهیم با ایجاد شرایطی بهتر از این، سبب خوشحالی بیشتر هوادارانمان باشیم.

به لطف خدا... با جذب اسپانسر و همچنین راهکارهای اقتصادی دیگر، توان مالی باشگاه را بالا میبریم تا انگیزه بازیکنان پس از دریافت پول قراردادشان بیشتر شود.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسش دیگری با این مضمون که به حمایت از برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان ادامه میدهد یا نه، افزود: «قطعاً همین طور است. ما پیش از سفر تیم به سمت اهواز، دو جلسه مهم با آقای برانکو برگزار کردیم و در هر دو جلسه به ایشان گفتیم، خیالش بابت ادامه همکاری راحت باشد. از یک سو با تغییرات عجولانه کاملاً مخالفم و از سوی دیگر مطمئن هستم هواداران هم برانکو را دوست دارند و به کارش اهمیت میدهند. در واقع میخواهم این را بگویم که پرسپولیس تیم برتر ایران است و در آینده نیز بهتر و قدرتمندانه تر کار خواهیم کرد. ما به انجام کار با اصول کارشناسی و مدیریت منطقی موافقیم و نمیگذاریم شرایطی  به جز این برایمان به وجود بیاید. برانکو هم به صورت منطقی تحت حمایت ماست.»

طاهری در پایان گفت: «تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس به زودی یکسره میشود. من میخواستم بیشترین زمان را در باشگاه بگذرانم و به همین دلیل از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان فاصله گرفتم. امیدوارم بتوانم بیشترین خدمت را در باشگاه پرسپولیس داشته باشم. البته هیأت مدیره برای تعیین مدیرعامل باید تشکیل جلسه بدهد و پس از آنکه همه نظرات را شنیدیم، مدیرعامل جدید را انتخاب خواهیم کرد. فعلا من با تمام اختیارات مدیرعاملی، به عنوان سرپرست باشگاه مشغول فعالیت هستم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.