اخبار ويژه / حضور ارکستر آلمانی در تهران منتفی شد

ایران؛ پنجمین کشور در رتبهبندی امید به زندگی

فارس: آمار مربوط به رتبهبندی کشورها از نقطهنظر شاخص «امید به زندگی» که توسط نشریه انگلیسی اکونومیست منتشر شده، نشان میدهد که ایران پس از ژاپن، انگلیس، آلمان و چین، در رتبه پنج قرار دارد.

 

مخالفت ندای ایرانیان با استعفای خرازی

فارس: حسن یونسی، رئیس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان از مخالفت شورای مرکزی این حزب با استعفای صادق خرازی خبر داد.

 

حضور ارکستر آلمانی در تهران منتفی شد

فارس: حسین نوشآبادی، سخنگوی وزارت ارشاد گفت: در راستای اصول، مبانی و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی با حضور هر هنرمند یا گروهی از هر جای دنیا که ارتباطی با رژیم صهیونیستی دارند، مخالفت قطعی میکنیم؛ بر همین اساس سفر ارکستر آلمانی منتفی شد.

 

انتشار مرگبار گاز در پتروشیمی ماهشهر

ایرنا: مدیر روابط عمومی پتروشیمی اروند ماهشهر گفت: انتشار گاز در این مجتمع در بامداد جمعه، یک کشته و یک مسموم برجای گذاشت. ابراهیم چگینی افزود: علت دقیق این سانحه از سوی کارشناسان در حال بررسی است و نتایج آن بزودی اعلام می شود.

 

کاهش محبوبیت پوتین

واحدمرکزی خبر: روزنامه «ودوموستی» گزارش داد نگرانی روسها درباره افزایش قیمتها از میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه کاسته ولی حمایت از وی همچنان فوق العاده زیاد است.

فعالیت داعش در پاکستان ممنوع شد

الف: وزارت کشور پاکستان با صدور بیانیهای فعالیت داعش را ممنوع و اعلام کرد این گروه نمیتواند به تبلیغات خود، در این کشور 
ادامه دهد.

 

اعدام پدر عراقی  به خاطر حرفهای کودکش

العالم: یک سرکرده مغربی داعش حین گشت زنی در شرقاط(شمال استان صلاح الدین) از کودکی که در حال جمع آوری هیزم نزدیک خانه اش بود نظرش درباره داعش را پرسید که کودک گفت پدرش به عناصر این گروه دشنام داده و آنان را «داعشی» 
می نامد.  سومریه نیوز به نقل از یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین تأکید کرد که داعش به سرعت این نگهبان دبستان را بازداشت و پس از شکنجه حکم تیرباران وی را صادر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.