قدس آنلاین : ۷۷ پروژه هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان در شهرستان شیروان با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان شمالی افتتاح شد.

افتتاح ۷۷ پروژه هفته دولت با ۳۹ میلیارد تومان اعتبار درشهرستان شیروان

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمود دلپسند در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان با محوریت هفته دولت اظهار داشت: افتتاح پروژه ها در راستای خدمت رسانی و توسعه شهرستان اتفاق افتاده است.

دلپسند افزود: کار کردن در نظام جمهوری اسلامی مایه شعف و افتخار تمام کارمندان در هر دستگاه و سازمانی است.
وی ادامه داد: باید فرصت ها را غنیمت شمرد و جهت ارتقاء رفاه عمومی جامعه ، توسعه سرمایه های انسانی و رشد اقتصادی مردم در سطح استان تلاش ها مضاعف شود.
دلپسند با بیان این مطلب که نیروی انسانی عامل اصلی توسعه کشور است، افزود: بحث منابع مالی و اعتباری ابزار مدیریتی مهمی برای ساماندهی موضوعات مورد توجه دولت است.
وی اذعان داشت: دولت تدبیر و امید در دوسال گذشته در راستای ساماندهی انبوه پروژه های نیمه تمام و تاثیر گذار در سطح کشور اقدامات مطلوبی را انجام داده است.
وی بیان داشت: ایجاد وحدت و فضای آرام و منطقی در بین اقشار مختلف جامعه از مهمترین دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید بوده که یکی از سرمایه های عظیم در سطح کشور است.
دلپسند تصریح کرد: فضای آرام ایجاد شده ماحصل همیاری و همدلی دولت و ملت است.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان شمالی افزود: متاسفانه نوسانات به وجود آمده در حوزه های اقتصادی مانع سرمایه گذاری ثابت و کارهای تولیدی شده است.
محمود دلپسند بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته در دوسال گذشته شاخص های اصلی کشور همچون نرخ بیکاری، رشد اقتصادی و نرخ تورم بهبود یافته است.
دلپسند گفت: مدیریت و ساماندهی سرمایه ها و ظرفیت های داخلی استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی طرح تحول سلامت و بیمه همگانی را از اقدامات موثر دولت در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه آثار مثبت این طرح در سطح جامعه مشهود است.
دلپسند مطرح کرد: تخصیص اعتبارات  در سفر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور توانست استان را به کارگاه اجرایی از فعالیت های عمرانی و اقتصادی تبدیل نماید.
وی تاکید کرد: موفقیت های به دست آمده در عرصه بین المللی و توافقات هسته ای به پشتوانه و هدایت مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم بوده است.
دلپسند تصریح کرد: حفظ منافع و منابع نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها و شرایط به وجود آمده مورد توجه تمامی مسولین کشور است.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی به مطالبات مردم در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اشاره داشت و اظهار داشت: در خواست های ثبت شده در استان به نسبت سایر استان ها بیشتر بوده و کمک های بلاعوض، وام قرض الحسنه و اشتغال از مهمترین مطالبات مردم استان بوده است.
محمود دلپسند گفت: مسئله تامین منابع آبی پایدار، راه ، گاز و راههای روستایی از مهمترین ابزراهای زیر ساختی استان بوده و مورد توجه مسولان مدیریتی استان است.
وی اشاره داشت: افتتاح گازرسانی به 16 روستای شهرستان شیروان در هفته دولت از اقدامات ارزشمندی جهت ایجاد آرامش و رفاه مردم است و اثرات آن در مسائل زیست محیطی مشهود است.
دلپسند خبر داد: گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال 95 از تاکیدات دولت تدبیر و امید است.
شایان ذکر است معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی با حضور در گلزار شهدای شهرستان شیروان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت. 
همچنین پروژه گازرسانی به روستای گدوکانلو، آبرسانی مجتمع هنامه، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی شهرستان، روکش آسفالت گرم محور لوجلی افتتاح شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.