قدس آنلاین یزد - وزير نيرو گفت: همه سعي و همت دولت تدبير و اميد بر اين امر استوار است كه وظايفي كه برعهده دارد در چارچوب قانون به مردم و بخش خصوصي واگذار نمايد

نياز هاي توسعه اي كشور با مشاركت مردم قابل رفع است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، "حميد چيت چيان" در بازديد از پروژه احداث تاسيسات فاضلاب اردكان به ظرفيت بالاي كشور به لحاظ توسعه اشاره كرد و اظهار داشت: وقتي سرمايه هاي مردم و بخش خصوصي به منابع اعتباري محدود دولت اضافه شود اتفاق مباركي در زمينه توسعه در كشور رخ خواهد داد.
وي جمع آوري فاضلاب شهري را يكي از نياز هاي اصلي مردم دانست و خاطر نشان ساخت : خوشبختانه با به سرانجام رسيدن اين پروژه مهم، نيازهاي مردم منطقه در حوزه فاضلاب شهري و تصفيه آب رفع خواهد شد.
گفتني است طرح فاضلاب اردكان شامل يك باب تصفيه خانه با ظرفيت هفت هزار و 800 متر مكعب در شبانه روز و هزينه اي حدود1000 مليارد ريال با مشاركت چادرملو در حال اجرا است و تا كنون حدود 500 مليارد ريال در اين طرح هزينه شده و پيشرفت فيزيكي آن در بخش تصفيه خانه 40 درصد و در بخش شبكه جمع آوري فاضلاب شهري 75 درصد مي باشد.

وزير نيرو در مراسم افتتاح پروژه پست برق ميبد:

استان يزد در جهت تامين برق منطقه بسيار تاثير گذار است

وزير نيرو گفت: استان يزد به لحاظ تامين برق مورد نياز در حال حاضر دو برابر ظرفيت خود به توليد پرداخته است واين توليد برق در حال توسعه است
"حميد چيت چيان " به همراه استاندار يزد، معاونين استاندار ونمايندگان مردم يزد، اشكذر و اردكان در مجلس شوراي اسلامي پروژه پست شصت سه و بيست كيلو ولت ميبد شامل دو دستگاه ترانسفورماتور هر يك به ظرفيت 40 مگاوات آمپر، 12 سيدر 20 كيلو وات خروجي و دو سيدر فازي افتتاح نمود.
"چيت چيان" در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان بزرگوار رجايي و باهنر اين دو شهيد والا مقام را الگو و سرمقش خدمتگذاري به مردم دانست و اظهار داشت: شايسته است همه دولتمردان رفتار و كردارشان را با اين دو شهيد بزرگوار تطبيق دهند.
وي در پايان با اشاره به ظرفيت و پتانسيل بالاي استان يزد در صنعت برق تصریح كرد: استان يزد از لحاظ ساختار، صنعت برق ، ميزان توليد و خطوط انتقال ، نقش بسيار تاثير گذاري در جهت تامين برق منطقه دارد و در حال حاضر دو هزار مگاوات برق توليد نموده و نيروگاه هاي جديدي با ظرفيت 680 مگا وات در حال اجرا است

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.