۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 305606

قدس آنلاین یزد - ماموران پلیس شهرستان یزد، دو تن از سارقان به عنف را که با حضور در منزل یکی از شهروندان و با تهدید سلاح سرد مقادیری طلا و وجه نقد را به سرقت برده بودند در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری سارقان به عنف کمتر از ۴۸ ساعت

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، فرمانده انتظامی شهرستان یزد اظهارداشت : ماموران پلیس کلانتری 13 شهید رجایی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی منسجم و تلاش شبانه روزی، دو تن از سارقان به عنف را که با حضور در منزل یکی از شهروندان و با تهدید سلاح سرد، مقادیری طلاجات و مبلغ چهار میلیون ریال وجه نقد را از وی به سرقت برده بودند کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ "یوسف سپهوند" ادامه داد: متهمان با اعلام اینکه مامور اداره "برق" هستند وارد منزل فرد مالباخته شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت می کنند که با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری 13 شهید رجایی در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: با اقرار دو تبهکار به جرم خود و سرقت به عنف از منزل فرد 80 ساله، مراحل بازسازی صحنه انجام شد و متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس شهر یزد از شهروندان خواست: هنگام حضور افرادی تحت عناوین پلیس، مامور ادارات آب، برق و گاز، کارت شناسایی معتبر از آنها درخواست شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.