قدس آنلاین:معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:به دلیل استعدادها و امکانات خوب خراسان شمالی می خواهیم این استان را به عنوان الگو به جهانیان معرفی کنیم چرا که قابلیت های بسیاری در این زمینه دارد.

خراسان شمالی را به عنوان الگو به جهانیان معرفی خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محسن نریمان در یازدهمین جشن سالگرد تاسیس استان خراسان شمالی اظهار داشت:خراسان شمالی استانی با قومیت های مختلف است که مسالمت آمیز و آرام در کنار یکدیگر زندگی می کنند و توانسته اند از ظرفیت ها و استعدادهای خود به خوبی استفاده کنند بنابراین می تواند به عنوان الگو به جهانیان معرفی شود.

وی ادامه داد: همچنین این استان مرز خوبی جهت تعاملات بین المللی دارد که با راه اندازی شبکه ریلی این تعاملات شکل بهتری به خود خواهد گرفت چرا که توسعه از مسیر شبکه های ریلی و جاده ها عبور می کند.
نریمان تصریح کرد:این استان توانست رکورد تشکیلات استانی را بشکند و به جرات می توان گفت که بهترین نقطه خراسان همین خراسان شمالی است چون دارای منابع آبی فراوانی بوده که عامل اصلی توسعه استان را شکل می دهد.
وی خاطرنشان کرد: بدون اغراق باید گفت که با وجود مسوولیت های مختلفی که در نظام جمهوری اسلامی داشتم بهترین دوران خدمت خود را در این استان می دانم و امیدواریم در سایه همدلی و همزبانی بتوانیم شاهد اقدامات آرمانی و تحقق رویاهای مردم این منطقه در جهت توسعه هرچه سریع تر آن باشیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.