سومین جشنواره بین المللی ایران بانک ۲۰۱۵ با هدف شناسایی و واکاوی آسیب های نظام بانکی در مشهد مقدس برگزار می شود.

مشهد میزبان سومین جشنواره بین المللی ایران بانک ۲۰۱۵ می شود

به گزارش قدس آنلاین، دبیر شورای هماهنگی بانک­ های استان خراسان رضوی در این رابطه به مهر گفت: برگزاری این رویداد در استان خراسان رضوی با توجه به حجم وسیع معاملات پولی و بانکی در رشد و توسعه نظام اقتصادی و بانکی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

علی صادقی بیان کرد: بررسی راهکارهای نوین کاهش سود تسهیلات بانکی، شناسایی آسیب­ های نظام بانکی، کاهش معوقات بانکی و شناسایی منابع مالی پایدار از مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی افزود: برگزاری نشست­ های تخصصی و کارگاه­ های آموزشی با حضور مدیران امور شعب مناطق کشور، بررسی آینده بانکداری الکترونیک، ابزارهای پرداخت، بررسی ابعاد طرح چکاوک، تجهیزات بانکداری الکترونیک و بازاریابی خدمات بانکی، امنيت در بانکداری الکترونیک از جمله محور های برگزاری و مورد بحث در این جشنواره است.

صادقی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تأثير گسترده و عميق بانکداری الکترونیک در سيطره بازارهای جهانی و نظر به اهميت مبادله‌های پولی و اعتباری دعوت از وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین حضور گسترده مدیران عامل بانک­ها، مدیران امور شعب، اساتید و نخبگان این عرصه در این رویداد، فرصت مغتنمی جهت همسان سازی ابزارها و بسترهای انتقال و تبادل پول، رشد توسعه تجارت الکترونیکی و آشنایی بانک­ها با جدیدترین فناوری­ های الکترونیکی است.

صادقی در ادامه تشریح برنامه های این جشنواره گفت: یکی دیگر از بخش­ های متنوع این رویداد معرفی زنان موفق در عرصه بانکداری و مدیران برتر امور شعب و تجلیل و قدردانی از چهره­های ماندگار نظام اقتصادی و بانکی می­باشد.

وی ادامه داد: امسال در کنار این جشنواره، برگزاری نمایشگاه بزرگ بانکداری الکترونیک با حضور بانک‌ها و موسسات مالی کشور در دستور کار قرار دارد و از برگزیدگان آن نیز در حوزه­ های مختلف بانکداری الکترونیک با اهداء لوح یادبود و تندیس بلورین جشنواره تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جشنواره بین­ المللی ایران بانک ۲۰۱۵ در مشهد مقدس با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنایع و معادن ایران، شورای هماهنگی بانک­ های کشور، شورای هماهنگی بانک­ های استان خراسان رضوی، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و حضور اساتید دانشگاه­ های سراسر کشور سی و یکم شهریور سال جاری در مشهد مقدس برگزار می­ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.