معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری موسوم به طرح رهبری، راهبردی ترین طرحی است که در دولت تدبیر و امید پیگیری می شود.

 طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، راهبردی ترین طرح دولت در خوزستان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا، اجرای طرح احیاء اراضی کشاورزی استان خوزستان با عنوان طرح 550 هزار هکتاری که در سفر سال 1375 مقام معظم رهبری تصویب اما اجرا نشده بود در دولت جدید اجرایی شد.

الهام امین زاده روز شنبه در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بنده در کابینه شاهد هستم که وزاری جهاد کشاورزی و نیرو در این طرح به جد پای کار هستند.
وی افزود: در هفته دولت قرار بر این شد که هر یک از اعضای هیات دولت در یکی از استان ها مستقر شود و من خوشحال هستم که در خوزستان به عنوان یکی از استان های زرخیز کشور به لحاظ منابع متعدد انرژی های فسیلی و تجدید ناپذیر و توانمند در زمینه صادرات کالاهای غیر نفتی حضور دارم.
امین زاده با اشاره به برگزاری نخستین نشست اعضای شورای حقوقی دستگاه های اجرایی کشور در خوزستان در دی 92 ادامه داد: آمده ایم تا ببینیم این شورا در این دو سال چه اقدام هایی انجام داده و گزارش جامعی از عملکرد دولت در خوزستان ارایه کنیم.
وی از طرح مسایلی در نشست شورای اداری و شورای حقوقی دستگاه های اجرایی خوزستان اعم از مسایل حقوقی بین دستگاه های اجرایی در سفر یک روزه خود به خوزستان خبر داد و گفت: اگر مشکلاتی در خصوص اختلافات بین دستگاه های اجرایی استان باشد آمادگی داریم که اقدام هایی در این زمینه انجام دهیم.
معاون حقوقی رییس جمهوری همچنین با حضور در گلزار شهدای اهواز نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، حضور در نشست اعضای شورای هماهنگی حقوقی دستگاه های اجرایی و شورای اداری خوزستان از برنامه های معاون حقوقی رییس جمهوری به این استان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.